اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

برگزاری باشکوه نماز عید فطر در اولویت است

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: شهرداری از تمام ظرفیت‌های خود برای برگزاری مطلوب مراسم عید سعید فطر استفاده کرده و تمام امکانات برای برگزاری با شکوه مراسم نماز عید سعید فطر آماده است.

برگزاری باشکوه نماز عید فطر در اولویت است

علی بند علیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: نماز عید سعید فطر طبق روال سال‌های گذشته در مساجد و خیابان‌های منتهی به مساجد سطح شهر برگزار می‌شود.

شهردار فرون‌آباد در ادامه به اقدامات شهرداری فرون‌آباد برای اجرای مناسب مراسم عید سعید فطر پرداخت و اظهار داشت: شهرداری از تمام ظرفیت‌های خود برای برگزاری مطلوب مراسم عید سعید فطر استفاده کرده و تمام امکانات برای برگزاری با شکوه مراسم نماز عید سعید فطر آماده شده و شرایط برای برگزاری نماز مهیا است.

وی در ادامه افزود: در بحث نظافت و رفت و روب حوزه خدمات شهری قبل، حین و بعد از برگزاری مراسم به نظافت پرداخته و سطح شهر به‌طور کامل پاکسازی می‌شود.

شهردار فرون‌آباد در پایان بیان کرد: آذین‌بندی خیابان‌ها و ورودی شهر و نصب بنرهای تبلیغاتی و ارسال پیام کوتاه با موضوع تبریک عید و پخش دعای قنوت نماز در روز عید در بین نمازگزاران از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول