اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جزییات اقامه نماز عیدفطر در شوشتر اعلام شد

خبرگزاری فارس: محل و ساعت برپایی نماز عیدفطر در شهرستان شوشتر از طرف ستاد برگزاری اعلام شد.

جزییات اقامه نماز عیدفطر در شوشتر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نماز عید سعید فطر قرار است در روز عید رأس ساعت 7 صبح در محل چهارراه شهید رجایی این شهرستان برپا شود.

امام جمعه شوشتر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: امسال برای نخستین بار نماز روز عید سعید فطر در شهرستان شوشتر به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شده است، افزود: همه دستگاه‌ها برای اجرای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به تأمین سرویس‌های ایاب و ذهاب در سطح شهرستان گفت: برای تردد مردم از مناطق دور دست شهری به این محل امکانات برای ایاب و ذهاب تأمین شده است.

امام جمعه شوشتر تأکید کرد: هیچ لزومی وجود ندارد نماز عیدفطر در مساجد شهرستان خوانده نشود و اجباری برای این مهم وجود ندارد.

وی درباره چرایی اتخاذ این تصمیم افزود: شهرستان شوشتر دارالمومنین است و باید نماز عید فطر آن باشکوه بیشتری خوانده شود و به این دلیل بهتر دیدیم نماز عیدفطر در یک محل برگزار شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه از علمای شهر برای اقامه نماز عیدفطر دعوت شده است، تأکید کرد: از همه علمای شهرستان شوشتر برای اقامه نماز عیدفطر دعوت شده است و به این دلیل هر یک از علمای شهرستان شوشتر تا پنج دقیقه مانده به اقامه نماز اعلام آمادگی کند نماز عیدفطر به امامت ایشان اقامه می‌شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول