اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

مشکل اشتغال سلسله با توسعه گردشگری قابل حل است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اشتغال سلسله با توسعه صنعت گردشگری قابل حل است.

مشکل اشتغال سلسله با توسعه گردشگری قابل حل است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت الله خدایی سوری صبح امروز در جمع مردم بخش فیروزآباد سلسله در مسجد جامع این شهر با تقدیر از حضور حماسی و خروشان امت اسلامی در راهپیمای روز قدس گفت: مردم مؤمن و روزه‌دار با حضور ارزشمند و میلیونی خود بار دیگر ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی و تمام ایادی استکبار با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی و در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه به بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: به رغم وجود مشکلات زیرساختی توسعه در این منطقه، شهرستان سلسله دارای پتانسیل‌های ارزشمندی در بخش‌های گردشگری و کشاورزی است که در صورت توجه بیشتر و برنامه‌ریزی مدون می‌توان در آینده نزدیک شاهد تحول اساسی در کشاورزی و صنعت گردشگری این شهرستان بود.

سوری در ادامه به طبیعت زیبا و خدادادی سلسله و وجود رودخانه‌های دائمی و بیش از 100 سراب و چشمه در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی دقیق و لازم می‌توان مشکل اشتغال در سلسله را با کمک صنعت گردشگری مرتفع کرد.

وی همچنین خواستار همکاری و همراهی مردم در این راه شد و به پتانسیل‌های موجود در منطقه کهمان سلسله اشاره کرد و افزود: این منطقه شرایط ذاتی لازم برای تبدیل شدن به یک قطب گردشگری در کشور را دارد.

سوری با بیان این مطلب که رایزنی‌های متعددی با رئیس سازمان گردشگری و معاون رئیس جمهور انجام شده، اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد توسعه این منطقه برای فراهم شدن زمینه اشتغال در سلسله باشیم.

بررسی وضعیت جادهای شهرستان، بیمارستان و پمپاژ فیض‌آباد از دیگر مواردی بود که سوری به آنان پرداخت.

انتهای پیام/ب20/ط4001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول