اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد

ارسال دومین کاروان کمک‌های صنعتگران اردبیل به مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به همت تولید‌کنندگان و صنعتگران استان اردبیل دومین کاروان کمک به مردم مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی ارسال شد.

ارسال دومین کاروان کمک‌های صنعتگران اردبیل به مناطق زلزله‌زده

محمد ملاطفی امروز در حاشیه ارسال این کمک‌ها به مناطق زلزله‌زده، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این کمک‌ها شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی است که با هدف ابراز همدردی با مردم مصیبت‌زده اهر، ورزقان و هریس با همت و تلاش تولید‌ کنندگان و فعالان واحدهای صنعتی جمع‌آوری شده و به منطقه ارسال شده است.

این مسئول یادآور شد: پیش از این نیز دو دستگاه کامیون شامل کمک‌های صنعتگران و تولید کنندگان استان اردبیل اعم از اقلام زیستی، پوشاک، وسایل بهداشتی و غذای فاسد نشدنی به مناطق زلزله‌زده ارسال شده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: بخشی از این کمک‌ها را به صورت حضوری در مناطق زلزله‌زده توزیع کردیم و بخش دیگری نیز از طریق مسئولان امر توزیع شده است.

همچنین مسئولان شهرستان نیر هم به همراه کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با حضور در منطقه زلزله‌زده اهر کمک‌های این شهرستان را به مردم زلزله‌زده تحویل دادند.

این کمک‌ها شامل اقلام شوینده پتو و اقلام زیستی بود.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر مشگین‌شهر تا کنون اهالی شهرستان مشگین‌ 200 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به زلزله زدگان کمک کردند.

احمد آقایی اظهار داشت: به همت پزشکان هزینه برگزاری روز پزشک به ارزش 10 میلیون تومان به زلزله‌زدگان اهر اختصاص یافت.

برپایی نمایشگاه عکس زلزله آذربایجان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نمایشگاه عکس زلزله آذربایجان نیز در اردبیل به همت سجاد پاداش هنرمند عکاس استان به معرض نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه خیابانی که با هدف همدردی با حادثه‌دیدگان زلزله برپا شده شامل 50 قطعه عکس مربوط به زلزله اخیر در اهر ورزقان و هریس است.

این هنرمند با یادآوری اینکه از اولین ساعات وقوع این حادثه دردناک در منطقه حاضر بوده، افزود: علیرغم تالمات روحی و حتی جسمی با هدف ثبت این حادثه اقدام به عکاسی کردم و به نظر می‌رسد این عکس‌ها نمایانگر درد و آلام مردم آسیب دیده است.

در کنار این نمایشگاه عکس صندوق‌های جمع آوری کمک‌های مردمی نیز برپا شده است.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول