اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان خبر داد

احداث و تجهیز چهار حلقه چاه آب در مناطق کم آب خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آبفا لرستان گفت: عملیات اجرایی حفر و تجهیز چهار حلقه چاه آب جهت توزیع متعادل آب شرب در جنوب و شمال شهر خرم‌آباد به پایان رسید.

احداث و تجهیز چهار حلقه چاه آب در مناطق کم آب خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا لرستان، مهدی اکبریان گفت: عملیات اجرایی احداث و تجهیز چهار حلقه چاه آب در مناطق کم آب شهر خرم‌آباد همراه یک کیلومتر خطوط انتقال به قطر 250 میلیمتر به پایان رسید.

وی بیان کرد: کاهش نزولات آسمانی در فصل بارندگی و افزایش گرمای تابستان امسال نسبت به سال گذشته باعث شده سطح منابع تامین آب تا حد زیادی پائین برود و افت فشار آب در شبکه‌های توزیع ایجاد شود، لذا شرکت آبفا جهت مقابله با پدیده خشکسالی اقدام به حفر و تجهیز چهار حلقه چاه آب در مناطق جنوب و شمال شهر خرم‌آباد که با کمبود و قطعی نسبی آب مواجه بودند کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: امیدواریم با این اقدام، دغدغه مشترکان آب مناطق یاد شده برطرف شود.

اکبریان گفت: از مردم انتظار داریم، چون مایه حیاتی آب هیچ‌گونه جایگزین و مشابهی ندارد، حتی‌المقدور فرهنگ صرفه‌جویی آب را کاملا رعایت کنند، تا سرانه مصرف استان که نسبت به شاخص جهانی و کشوری افزایش چشمگیری دارد، کاهش یابد و با همت مردم و تلاش همکاران از  بحران خشکسالی موجود عبور کنیم.

انتهای پیام/خ30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول