اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس انجمن داروسازان استان اصفهان

کمبود داروهای ایرانی بیماران دیابتی تکذیب شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن داروسازان استان اصفهان کمبود داروهای ایرانی بیماران دیابتی را تکذیب کرد و گفت: شبهه کمبود داروی ایرانی صحت ندارد.

کمبود داروهای ایرانی بیماران دیابتی تکذیب شد

محمد مؤمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: نوسانات بازارهای بین‌المللی سبب شده است دارو با فاصله زمانی بسیاری به دست مسئولان برسد.

وی به شدت کمبود داروهای ایرانی بیماران دیابتی را تکذیب کرد و افزود: شاید در یک منطقه یا یکی از شهرستان‌های اصفهان این داروها توزیع نشده است و شبهه کمبود داروهای ایرانی به وجود آمده باشد اما چنین موضوعی صحت ندارد.

مؤمنی با اشاره به اینکه از شنیدن کمبود داروی ایرانی بیماران دیابتی تعجب می‌کنم، تاکید کرد: برای اطمینان بیشتر می‌توانید از سوی معاونت غذا و داروی اصفهان پیگیری کنید اما این موضوع را به طور حتم بررسی می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به دنبال پیگیری کمبود داروی ایرانی بیماران دیابتی به سراغ معاون غذا و داروی اصفهان رفتیم که پاسخ‌گویی را منوط به هماهنگی با مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کرد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم با تکذیب کامل این موضوع اعلام کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی در تأمین داروی ایرانی این بیماران در بیمارستان نور علی اصغر اصفهان و عیسی بن مریم نداریم و اگر هم  کمبودی به شکل موردی در یکی از داروخانه‌های سطح شهر وجود داشته باشد، بیماران باید به این دو بیمارستان مراجعه کنند.

وی گفت: این موضوع را از سوی معاونت غذا و داروی اصفهان پیگیری می‌کنیم و اطلاعات تکمیلی گزارش می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول