اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندار مشگین‌شهر:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بسترساز اشتغال است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرماندار مشگین‌شهر گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش هنرجویان این رشته‌ها باب اشتغال پایدار را می‌گشاید.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بسترساز اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضایل عزیزی ظهر امروز در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اظهار داشت: با نام گرفتن امسال به نام تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه موظفیم در راستای ایجاد اشتغال و تولیدات ملی اقدام کنیم که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فتح بابی برای این امر است

وی با بیان اینکه شهرستان مشگین‌شهر آماده سرمایه‌گذاری در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای است افزود: جوانان این منطقه علاقه بسیاری به این آموزش‌ها دارند که انتظار می‌رود مسئولان فنی و حرفه‌‌ای نیز در این راه ما را یاری کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه این آموزش‌ها به صورت مستمر در شهرستان مشگین‌شهر ادامه خواهد داشت، ابراز داشت: مسئولان آموزش و فنی و حرفه‌ای استان نیز باید خود را موظف به اجرای مستمر آموزش رشته‌های فنی و حرفه‌ای کنند.

عزیزی افزود: کشور اسلامی برای پیشرفت و آبادانی به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیاز مبرم دارد و امیدواریم با توسعه آموزش مهارتی و فنی و حرفه‌ای گام‌های بلندی برای کاهش نرخ بیکاری در منطقه برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه مشگین‌شهر هم با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در زمینه مهارت‌آموزی گفت: تلاش در مسیر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای عبادت است.

حجت‌الاسلام رضا باوقار افزود: همان طور که مقام معظم رهبری از جوانان خواست تا فرهنگ مهارت‌آموزی را فرا بگیرند، تمام جوانان باید در این دوره‌ها شرکت کرده و مهارت بیاموزند.

همچنین مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل نیز در این نشست به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و خواستار طرح موضوع در جلسات شورای اداری، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها شد.

کلام‌الله صفری افزود: هر یک از مربیان و کارکنان ادارات آموزش فنی و حرفه‌‌ای استان اردبیل باید مبلغ و مروج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باشند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول