اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد استان مرکزی صورت گرفت

جمع‌آوری یک میلیارد و 500 میلیون ریالی زکات فطریه و کفاره

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از جمع‌آوری یک میلیارد و 550 میلیون ریال زکات فطریه و کفاره توسط این نهاد خبر داد.

جمع‌آوری یک میلیارد و 500 میلیون ریالی زکات فطریه و کفاره

محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از روز عید فطر تاکنون یک میلیارد و 550 میلیون ریال زکات فطریه و کفاره در 832 پایگاه در استان جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 2 میلیارد و 460 میلیون ریال فطریه و کفاره روزه مردم این استان جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر صندوق‌های جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره در برخی از نقاط شهرهای استان نصب شده است گفت: با جمع‌آوری تمامی صندوق‌ها و شمارش وجوه جمع‌آوری شده میزان فطریه امسال اعلام می‌شود.

ولیئی با اشاره به اینکه زکات فطریه و کفاره پرداختی از سوی مردم بین محرومان و نیازمندان توزیع می‌شود گفت: در حال حاضر 146 هزار نفر به صورت مستمر و غیر مستمر از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بهره‌مند هستند.

وی تاکید کرد: زکات از جمله واجبات مسلمانان است که در کتب دینی برای آن فلسفه و فواید متعددی همچون اطاعت از فرمان الهی، افزایش روح معنویت، تقوا و اخلاص، تقویت اراده در کنترل نفس و برانگیخته شدن روح تعاون و دستگیری از محرومان و نیازمندان عنوان شده است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول