اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دشتستان خبر داد

راه‌اندازی کتابخانه باز در بانک‌های دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از راه‌اندازی کتابخانه باز در بانک‌های دشتستان خبر داد.

راه‌اندازی کتابخانه باز در بانک‌های دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کرم باقری عصر امروز در نشست با مسئولان فرهنگی شهرستان اظهار داشت: تلاش برای رشد و بالندگی فرهنگی در شهرستان دشتستان از اولویت‌های اداره ارشاد است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری طی چند سال اخیر رشد قابل قبولی داشته و به فضل خدا به نتایج بهتری نیز خواهیم رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به پیشرفت‌های هنرهای نمایشی برازجان خاطر نشان کرد: حمایت از گروه‌های نمایشی شهرستان برای تولید آثار فاخر هنری یکی از اولویت‌های اصلی این اداره است.

باقری با تاکید بر لزوم حمایت از گروه‌های نمایشی شهرستان گفت: مؤسسه هنرهای نمایشی شهرستان باید زمینه را برای تولید آثار فاخر هنری در زمینه نمایش برای هنرمندان فراهم سازد و در این راه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در حد توان خود از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: تشکیل کارگاه‌های آموزشی در طول سال برای بالا بردن سطح علمی و آموزشی هنرمندان باید در دستور کار مؤسسه هنرهای نمایشی باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: به زودی با تلاش دسته‌جمعی مسئولان شاهد توسعه فرهنگ مطالعه خواهیم بود.

باقری از راه‌اندازی کتابخانه باز در بانک‌های دشتستان خبر داد و گفت: با تعامل و همکاری که با مدیریت بانک ملی در شهرستان دشتستان صورت گرفته به‌زودی کتابخانه باز در شعبه مرکزی این بانک در برازجان افتتاح می‌شود.

باقری یادآور شد: در راستای ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه و بهره‌مندی بیشتر مردم و تکریم ارباب رجوع، با تعاملی که با مدیریت بانک ملی دشتستان صورت گرفته به‌زودی کتابخانه باز در شعبه مرکزی این بانک در شهر برازجان افتتاح می‌شود.

وی همچنین از تهیه تجهیزات اولیه توسط بانک و تهیه کتب مورد نیاز اولیه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند توسط مدیریت بانک ملی دشتستان بر آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان برای همکاری با سایر نهادها و ادارات دولتی و خصوصی برای ایجاد کتابخانه باز تاکید کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول