اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت فوتبال مازندران:

جام جهانی فوتسال بانوان آذر ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت فوتبال مازندران در امور بانوان از حضور یک فوتسالیست مازندرانی در تیم ملی بانوان خبر داد و گفت: جام جهانی فوتسال آذر ماه برگزار می‌شود.

جام جهانی فوتسال بانوان آذر ماه برگزار می‌شود

فاطمه بوداغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از حضور یک فوتسالیست مازندرانی در تیم ملی بانوان خبر داد.

این مسئول افزود: نسترن مقیمی تنها بانوی مازندرانی حاضر در این اردو است که در صورت جلب رضایت مربیان در لیست نهایی قرار خواهد گرفت.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در امور بانوان تصریح کرد: این اردو از 31 مرداد ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار شده است.

بوداغی در ادامه خاطرنشان کرد: در این سال‌ها حضور بانوان فوتبالیست و فوتسالیست در تیم‌های ملی رشد زیادی را برای فوتبال مازندران داشته است.

وی با بیان اینکه رشد فوتبال بانوان در این استان به حد مثبت رسیده، اضافه کرد: باید حمایت‌های ویژه‌ای از این افراد داشت تا بتوانیم در آینده نزدیک بازیکنان خوبی در فوتبال و فوتسال تحویل تیم‌های ملی کنیم.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در امور بانوان در پایان اذعان داشت: مسابقات جام جهانی فوتسال در آذرماه امسال با حضور بهترین‌های فوتسال زنان از جمله برزیل و اسپانیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول