اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران اعلام کرد

آغاز فعالیت‌های سپاه مازندران با کتابخانه‌های عمومی

خبرگزاری فارس: براساس تفاهمنامه همکاری مشترک بین سپاه کربلا با اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، تمامی بسیجیان این استان به عضویت کتابخانه‌های عمومی در می‌آیند.

آغاز فعالیت‌های سپاه مازندران با کتابخانه‌های عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران،  براساس تفاهمنامه همکاری مشترک بین سپاه کربلا با اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، تمامی بسیجیان این استان به عضویت کتابخانه‌های عمومی درآمده و مجلات و آثار مکتوب و محصولات فرهنگی بسیج در کتابخانه‌های این استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در مراسم امضای تفاهمنامه، سید قاسم هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا مازندران همکاری بسیج سازندگی با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در مورد بازسازی، بهسازی فضای فیزیکی کتابخانه‌های عمومی به ویژه در مناطق محروم را گام بلندی برای محرومیت‌زدایی از حوزه کتاب و کتابخانه‌های عمومی توصیف کرد و گفت: سپاه کربلای مازندران با آمادگی کامل در زمینه ارتقای مطالعه مفید، توانمندی‌های خود را در اختیار اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران قرار می‌دهد.

محمداسماعیل امامزاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز دفاع آگاهانه و توام با معرفت و بصیرت از انقلاب اسلامی را از سوی بسیجیان را عامل اصلی توسعه کتابخوانی در پایگاه‌های مقاومت ذکر کرد و گفت: حضور روحیه تکلیف‌گرایی بسیج در رفع خلاهای موجود حوزه کتاب و کتابخانه‌های عمومی راه حل اساسی در برون‌رفت از وضعیت کنونی و رسیدن به قله‌های مورد انتظار است.

وی در ادامه افزود: بر اساس این تفاهمنامه فعالیت‌های وسیعی در بخش مسابقات کتابخوانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، دوره‌های نویسندگی، نقد و بررسی کتاب و تولید محتوا آغاز می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران، سپاه پاسداران را گنجینه بی‌همتای انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها ذکر کرد و متذکر شد: محرومیت مفرط و عقب‌ماندگی‌های نگران‌کننده در بخش کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی با همت والای بسیجیان و بسیج همه امکانات این پاک‌ترین نهاد مردمی قابل جبران است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، ارتقای سرانه مطالعه مفید بسیجیان، مشارکت بسیجیان در تحقق اهداف سند نهضت مطالعه مفید، تقویت کتابخانه‌های عمومی بسیج، عضویت بسیجیان مازندران در کتابخانه‌های عمومی، اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی، آموزشی، علمی، طراحی سیر مطالعاتی برای بسیجیان با موضوع‌های متنوع و بصیرت‌آفرین و بهره‌برداری از امکانات طرفین در راستای فعالیت‌های فرهنگی از اهداف و موضوع‌های این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول