اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ملایر:

استخر سیفیه ملایر هفته دولت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از افتتاح استخر سیفیه اوقاف هم‌زمان با هفته دولت در ملایر خبر داد.

استخر سیفیه ملایر هفته دولت افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر به عنوان نخستین شهر از نظر موقوفات در استان و از شهرستان‌های برتر در زمینه وقف در کشور است، افزود: وجود 156 موقوفه توسط واقفان خیراندیش و موقوفه بودن 63.5 درصد اراضی این شهرستان گواه این امر است.

وی به پروژه‌ها و طرح‌های ساخته شده در اداره اوقاف و امور خیریه ملایر اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگترین پروژه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر مجموعه ورزشی سر پوشیده موقوفات و استخر سیفیه است که در حال حاضر ساخته و آماده افتتاح است.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 8 هزار متر احداث شده و چند سالی است عملیات ساخت این استخر شروع شده است.

وی اضافه کرد: البته این پروژه در چند سال گذشته با روند کندی پیش رفته بود اما طی دو سال گذشته با همت و تلاش‌های صورت گرفته مجدداً عملیات ساخت آن با سرعت و کار مضاعف انجام شده و در هفته دولت آماده بهره‌برداری است.

زین‌العابدینی بیان داشت: 3 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده و این هزینه به استثنای هزینه زمین برای ساخت خود مجموعه بوده و تمام هزینه‌های ساخت این استخر از موقوفه مرحوم سیف‌الدوله بوده است.

وی اضافه کرد: این مجموعه شامل استخر شنای بزرگسالان، کودکان، حمام سنتی، سونا، جکوزی، سالن‌های تیراندازی، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی و... است که فاز دوم آن که سالن‌های ورزشی بدنسازی و تیراندازی است در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: در راستای احترام به نظرات مردم شهرستان انتخاب نام این مجموعه به مردم واگذار و این کار به صورت مسابقه پیامکی انجام شد تا مردم با انتخاب بهترین نام برای این مجموعه ما را در انجام وظایفمان بهتر یاری کنند.

وی گفت: مسابقه با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم مواجه و بیش از 2 هزار نام برای نامگذاری از سوی مردم ارسال شد که در نتیجه نام استخر سیفیه برای آن انتخاب شد که مجموعه با عنوان مجموعه اوقاف و امور خیریه ملایر و نام استخر، سیفیه خواهد بود.

زین‌العابدینی یادآور شد: در روز افتتاح استخر سیفیه ملایر که با حضور مسئولان سازمان از کشور و مسئولان استان و شهرستان همراه خواهد بود از فرد برگزیده در انتخاب نام استخر با اهدای هدیه‌ای ارزشمند تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول