اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دولت

۳ طرح اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در نخستین روز از هفته دولت 3 طرح این اداره‌کل در شهرستان شهرکرد بهره‌برداری می‌شود.

۳ طرح اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود

محمود شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: سالن ووشو شهرکرد، در نخستین روز از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از صرف اعتباری بالغ بر 4 هزار و 568 میلیون ریال برای تکمیل این پروژه خبر داد و افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین شده است. این طرح زمینه اشتغال 8 نفر به صورت مستقیم را فراهم کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سالن ورزشی شیخ‌شبان با صرف اعتباری بالغ‌بر 3 هزار و 260 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در شهرستان شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد. با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال 8 نفر به صورت مستقیم  فراهم می شود.

شمسی‌پور از بهره‌برداری از استخر ورزشی سامان در هفته دولت خبر داد و گفت: برای ساخت این سالن یک هزار و 492 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده و زمینه اشتغال 15 نفر به صورت مستقیم را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در استان چهارمحال و بختیاری استعدادهای ورزشی زیادی وجود دارد، گفت: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه در شهرستان شهرکرد زمینه شکوفایی این استعدادها بیش از پیش در این شهرستان فراهم می‌شود.

شمسی‌پور ادامه داد: بهره‌برداری اینگونه پروژه‌ها زمینه‌ای برای جذب بیش از پیش جوانان به سمت ورزش‌های مختلف در این استان را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول