اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان:

830 میلیون‌ تومان به ورزش بهبهان اختصاص داده شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: در سال جاری 830 میلیون‌ تومان از محل اعتبارات استانی به ورزش این شهرستان اختصاص داده شده است.

830 میلیون‌ تومان به ورزش بهبهان اختصاص داده شد

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در بهبهان اظهار کرد: دولت در سال جاری از بودجه‌های جاری کاسته و اعتبارات عمرانی را افزایش داده که در همین راستا امسال 830 میلیون‌ تومان از محل اعتبارات عمرانی استان به پروژه‌های ورزش شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: در حال حاضر در تلاش هستیم تا از محل اعتبارات توسعه نیز بودجه‌ای را به امر ورزش اختصاص داده تا روند اجرای پروژه‌های این بخش سرعت بیشتری به خود بگیرد.

باذلی‌محبوب با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی هیئت‌های ورزشی و کسب افتخارات به دست ورزشکاران بهبهانی در رشته‌های مختلف بر توجه، حمایت و پشتیبانی از این هیئت‌ها تأکید کرد و گفت: در تلاش هستیم که هیئت کشتی را زیرپوشش دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت معلولان را زیرپوشش دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا، فوتبال را زیرپوشش کارخانه سیمان و هندبال را هم‌چنان زیرپوشش فولاداکسین قرار دهیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه استعدادهای ورزشی بسیار درخشانی در شهرستان بالقوه و بدون استفاده وجود دارد، افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان شهری و استانی بتوان در آینده‌ای نزدیک بخش‌های مختلف این منطقه به‌ویژه ورزش را به جایگاه واقعی و در خور شأن رساند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول