اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار چالوس:

پارکینگ و ست‌های ورزشی در سواحل چالوس راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار چالوس با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای شهرداری در طرح سالم‌سازی دریا گفت: هم اکنون مشغول احداث پارکینگ و ایجاد ست‌های ورزشی در ساحل چالوس هستیم.

پارکینگ و ست‌های ورزشی در سواحل چالوس راه‌اندازی می‌شود

عباس ندرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: برای ملاقات عمومی شهروندان با شهردار فرم‌هایی از پیش تعیین شده است که توسط مردم تکمیل و مشکلات آنها تقسیم‌بندی و به کارشناسان مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان در طول هفته با مراجعه به روابط عمومی شهرداری می‌توانند این فرم را تهیه و تکمیل کنند، اظهار داشت: با تکمیل این فرم‌ها با اینکه نیازها و مطالبات مردم مجزا و دسته‌بندی می‌شود، دستگاه نظارتی شهرداری نیز راحت‌تر نسبت به پیگیری آن اقدام و مطالبات آنها را برآورده می‌سازد.

ندرلو ادامه داد: در این رابطه پس از ثبت فرم‌ها در دبیرخانه و اعلام نظر کارشناسان مربوطه نسبت به درخواست‌ها، شهروندان روزهای سه‌شنبه همراه با فرم‌ها به ملاقات عمومی آمده و نظر نهایی توسط شهردار اعلام می‌شود.

شهردار چالوس بیشترین درخواست‌های شهروندان را شامل آسفالت، امور شهرسازی و تخفیف عوارض عنوان و تصریح کرد: از نکاتی که شهروندان باید بدانند این است که تخفیف عوارض سالیانه نوسازی طبق قانون امکان‌پذیر نیست، با این توضیح که بسیاری از خدمات شهرداری نظیر آسفالت، رنگ‌آمیزی، عمرانی و ترافیکی از طریق این عوارض سالیانه صورت می‌پذیرد و انتظار می‌رود شهروندان در این رابطه همچون گذشته همراه و یاری‌رسان شهرداری باشند.

وی تصریح کرد: البته در رابطه با تخفیف عوارض تراکم با اختیاراتی که از سوی شورای اسلامی شهر به شهرداری داده می‌شود و همچنین تائید نماینده عالی دولت می‌توان تا حدودی خواسته شهروندان را اجابت کرد.

ندرلو درباره ایجاد دوربرگردان در نقاط پرتردد شهر بیان داشت: این طرح طی مطالعاتی که توسط مشاوران ترافیکی صورت پذیرفته اجرایی شده و در نظر داریم در چند نقطه دیگر شهر نیز نسبت به ایجاد دوربرگردان اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این دور برگردان‌ها در روان‌سازی ترافیک شهری تاثیر بسزایی داشته و در این رابطه رئیس راهنمایی و رانندگی شهر نیز از اجرایی شدن این طرح اعلام رضایت کردند.

ندرلو در پایان با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای شهرداری در طرح سالم‌سازی دریا گفت: هم اکنون مشغول احداث پارکینگ و ایجاد ست‌های ورزشی در ساحل چالوس هستیم تا گردشگران و همچنین شهروندان با بهره‌گیری از امکانات بیشتر و بهتر از فضای گردشگری ساحل راضی باشند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول