اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی:

دورنمای تامین برق مسکن مهر منظم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: دورنمای تامین برق مسکن مهر استان طبق یک برنامه زمان‌بندی شده، شفاف و منظم است.

دورنمای تامین برق مسکن مهر منظم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، محمدعلی ضامن اظهار کرد: تاکنون 6 هزار و 400 کنتور برق در واحدهای مسکن مهر استان نصب شده و با توجه به سرمایه‌گذاری صورت گرفته 4 هزار و 830 انشعاب دیگر قابل واگذاری است.

وی ادامه داد: از سال 87 با احداث 28 هزار و 170 واحد مسکن مهر در قالب 266 تعاونی در استان با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن بسته خدمات مورد نیاز تعریف شده و در این راستا تاکنون 11 میلیارد تومان در بخش برق اختصاص یافته و سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: برای تامین برق این تعداد مسکن مهر در استان به حدود 23 مگاوات برق نیاز بوده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و برنامه‌های میان مدت و درازمدت بخشی از ظرفیت مورد نیاز ایجاد شده و بخشی در دست اجراست.

ضامن اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌های صنعت برق در مسکن مهر خراسان جنوبی را 22.5 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: از این میزان اعتبار 17.5 میلیارد تومان در بخش توزیع شامل اجرا و احداث پست و خطوط فشار ضعیف و متوسط و 5 میلیارد تومان برای احداث پست 132 کیلو‌ولت ویژه مسکن مهر استان در قالب ردیف‌های تعیین شده سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه به لحاظ تولید برق در استان هیچ مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز در این راستا تامین شده است.

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: 110 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 194 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 412 پست توزیع برای تامین برق مسکن مهر استان احداث می‌شود.

ضامن افزود: در این راستا تاکنون 70 کیلومتر شبکه فشار متوسط  و 73 کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث شده و 27 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 53 کیلومتر شبکه فشار ضعیف نیز امسال در دست اجرا است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول