اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شهریار:

فاز نخست تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه شهریار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار از افتتاح فاز نخست تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه شهریار خبر داد.

فاز نخست تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه شهریار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سیدعباس جوهری عصر امروز در مراسم افتتاح این پروژه افزود: ارائه خدمات رسانی به مردم و توسعه طرح‌های عمرانی از مهمترین وظایف مسئولان است.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود تا با بهر‌ه‌گیری از توان و ظرفیت‌های موجود در این شهرستان،‌ گام‌های اساسی را به منظور توسعه طرح‌های عمرانی برداشته و میزان خدمات دهی به مردم را دو برابر کنیم.

فرماندار شهریار گفت: دولت نهم و دهم خدمات بسیار شایسته‌ای را به منظور ارائه خدمات به مردم انجام داده است لذا ما نیز باید به تبعیت از اقدامات دولت بیش از گذشته در مسیر خدمات رسانی به شهروندان گام برداریم و خود را نوکر مردم بدانیم.

جوهری افزود: دولت با ارائه خدماتی بی‌نظیر مانند ارائه مسکن مهر و یارانه گام مهم و اساسی را در جهت خدمات دهی به مردم برداشته است و توانسته در مسیر خدمت رسانی به مردم کارنامه درخشانی را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در دستگاه‌های مختلف این شهرستان نیز باید تلاش خود را در مسیر خدمت رسانی به مردم بیشتر کرده و خود را موظف به ارائه خدمات کنند.

جوهری با اشاره به اینکه اجرای این پروژه گامی مهم به منظور رفع مشکلات ترددی شهروندان در این شهرستان محسوب می‌شود گفت: با توجه به افزایش نرخ جمعیت در این شهرستان باید این چنین طرح‌هایی در شهریار بیشتر اجرایی شود.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: امید است تا با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان شاهد آبادانی بیشتر این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول