اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام می‌شود

افتتاح 8 پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی گفت: هشت پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح می‌شود.

افتتاح 8 پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی، محمدرضا باقری تصریح کرد: شبکه آبیاری قطره‌ای در شهرک‌های صنعتی مانه و سملقان، شیروان، فاروج، اسفراین و ناحیه صنعتی امیرآباد و تجهیز چاه و خط انتقال آب شهرک صنعتی مانه و سملقان از جمله پروژه‌های آب‌رسانی هستند که به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شوند.

وی ادامه داد: باز چرخانی پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بجنورد با 10 کیلومتر شبکه آبیاری قطره‌ای، احداث مخزن بتنی 500 متر مکعبی، راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ و فیلتراسیون حجم عملیات که این شرکت برای اجرای آن حدود سه میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است، نیز افتتاح می‌شود.

باقری همچنین با اشاره به اهمیت حمایت از متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گفت: سه واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی فاروج و هفت واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی شماره دو بجنورد (بیدک) برای حمایت از سرمایه‌گذاران صنعتی با هدف کاهش دوران سازندگی، به بهره‌برداری می‌رسد و متقاضیان استفاده از این کارگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی استان و طی مراحل واگذاری از این واحدهای کارگاهی استفاده کنند.

رئیس هیئت مدیره و مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی تاکید کرد: به مناسبت این هفته کلنگ‌زنی شهرک صنعتی شماره سه بجنورد نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول