اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

کانون‌های مساجد مدیریت فرهنگی دشتستان را در دست بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: کانون‌های مساجد مدیریت فرهنگی شهرستان دشتستان را در دست بگیرند.

کانون‌های مساجد مدیریت فرهنگی دشتستان را در دست بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حجت‌الاسلام حسن مصلح در آئین تجلیل از مربیان طرح اوقات فراغت سال 91 کانون‌های فرهنگی و هنری برازجان اظهار داشت: فرهنگ یکی از اساسی‌ترین مقوله‌هایی است که در جامعه باید به آن توجه شود و مسئولان باید برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد تغییر استراتژی دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌ایم و بهره‌گیری از ظرفیت‌‌های فرهنگی به منظور تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم یکی از استراتژی‌ها و راهکارهایی است که دشمنان مورد توجه قرار داده‌اند.

مصلح بیان داشت: در چنین شرایطی مسئولان و مدیران فرهنگی وظایفی سنگین‌تر از گذشته بر عهده دارند و با عزم جزم و گسترش فعالیت‌های فرهنگی منطبق بر احکام و دستورات دین مبین اسلام و احکام اسلامی زمینه را برای توسعه فرهنگ اسلامی که متضمن حفاظت از جامعه اسلامی است، هموار کنند.

وی اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از مهم‌ترین نهادها و ارگان‌های فرهنگی جامعه اسلامی هستند و به دلیل در اختیار داشتن پتانسیل و نیروهای جوان محلات مختلف می‌توانند در ترویج فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی در عرصه‌های مختلف نقشی مؤثر ایفا کنند.

این مسئول در همین راستا اذعان داشت: ظرفیت نیروی انسانی بالایی که کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان دارا هستند، دلیلی جامع بر توانمندی ایشان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی است و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دشتستان باید امور فرهنگی و هنری شهرستان را به دست گیرند.

امام جمعه برازجان عنوان کرد: جذب جوانان و نوجوانان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری با محوریت دینی باید در اولویت برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در این آئین اظهار داشت: گستردگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از توانمندی‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان محسوب می‌شود و در حال حاضر بیش از 64 کانون فرهنگی و هنری در مساجد دشتستان فعالیت می‌کنند.

کرم‌باقری با تقدیر از کانون الغدیر برازجان تصریح کرد: کانون الغدیر برازجان یکی از کانون‌های فعال فرهنگی و هنری مساجد است و از کانون‌های برتر استان در زمینه تشکیل کلاس‌های اوقات فراغت و همچنین از پیشتازان فعال در عرصه دیجیتال است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول