اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

جشنواره قرآنی کانون‌های فرهنگی کمیته امداد آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات قرآنی و جشنواره فرهنگی و هنری یادواره امام هادی (ع) ویژه کانون‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی آغاز به کار کرد.

جشنواره قرآنی کانون‌های فرهنگی کمیته امداد آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در آیین افتتاحیه این جشنواره اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآن یک سرمایه‌گذاری مادی و معنوی است.

امان‌الله ‌حسین‌پور با تاکید بر اینکه خانواده‌های زیر پوشش این نهاد باید با فرهنگ قرآنی آشنا شوند گفت: شما نوجوانان شرکت کننده در این مسابقات جزء افراد برتر و بهترین‌ها هستید.

وی با بیان اینکه فعالیت برای ترویج فرهنگ قرآنی یک سرمایه‌گذاری مادی و معنوی است، افزود: کانون‌های دائم این نهاد باید در زمینه فعالیت در تمامی رشته‌های قرآنی پیشتاز باشند چون فعالیت در این زمینه یک سرمایه‌گذاری مادی و معنوی است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی نیز در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: این مسابقات برای تعیین افراد برتر و حضور آن‌ها در جشنواره کشوری اجرا می‌شود که شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ و قرائت ویژه خواهران و در رشته‌های سرود، حفظ، اذان و قرائت قرآن برای برادران با هم رقابت می‌کنند.

مجید الهی‌راد با بیان اینکه هم اکنون 710  نفر در شهرستان‌های فاروج، بجنورد و اسفراین عضو کانون‌های دائم کمیته امداد استان هستند، اظهار کرد: کسانی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند از افراد برگزیده رشته‌های مربوطه مسابقات در سطح کانون‌های دائم در شهرستان‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه در رشته سرود 30  نفر از پسران عضو کانون‌ها حضور خواهند داشت، گفت: در دیگر رشته‌ها از هر کانون 27 نفر برای حضور در این مسابقات معرفی شده‌اند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: 36 نفر برتر این جشنواره به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول