اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

معابر قمصر کاشان نورپردازی شد

خبرگزاری فارس: شهردار قمصر از زیباسازی و نورپردازی معابر این شهر برای نخستین بار توسط این شهرداری خبر داد.

معابر قمصر کاشان نورپردازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌اصغر شقایقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وجود زیرساخت‌های گردشگری و احداث خیابان‌ها و بلوارهای سطح شهر که از نظر زیباسازی و مبلمان شهری و نورپردازی با مشکلاتی مواجه بود شهرداری تصمیم به این امر مهم گرفت.

وی افزود: پس از کارشناسی و نظرخواهی از شهروندان، پروژه نورپردازی و روشنایی معابر شهری توسط این شهرداری واقع در بلوارهای امام خمینی(ره)، سردار شهید نعمتی و ساحلی و همچنین در بوستان‌های ورودی شهر قمصر با صرف هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون ریال از محل اعتبارات این شهرداری تکمیل شده است.

شهردار قمصر در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه این شهر به پایتخت گل و گلاب ایران مشهور است، وجود گل‌های محمدی و ثبت گلاب این شهر موجب گشته نورپردازی‌های صورت گرفته با وصفیات این شهر و با المان‌های گل محمدی همخوانی داشته و در بعضی از معابر نورپردازی‌ها از لحاظ معنوی با طرح اسماء‌ متبرکه این شهر را زینت بخشد.

وی متذکر شد: با توجه به استقبال فراوان شهروندان و گردشگران از اقدامات به عمل آمده، شهرداری قمصر در نظر دارد تمامی معابر و بوستان‌های سطح شهر به خصوص رودخانه ساحلی که یکی از محورهای گردشگری شهر قمصر می‌باشد را تجهیز و تکمیل کند.

شقایقی افزود: در این خصوص نیاز به اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد ریال بوده که انتظار می‌رود از محل اعتبارات استانداری یا شهرداری قمصر این امر صورت پذیرد.

شهر گردشگری قمصر در طول سال میزبان بیش از یک و نیم میلیون گردشگر داخلی و خارجی است که این شهر را به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در ایران به رسمیت می‌شناسند. 

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول