اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌کند

نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی بیشکک 2012 در قرقیزستان

خبرگزاری فارس: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در نظر دارد با ایجاد موقعیتی مناسب برای فعالان اقتصادی پاویون جمهوری اسلامی ایران را در قرقیزستان برگزار کند.

نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی بیشکک 2012 در قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در نظر دارد با ایجاد موقعیتی مناسب برای فعالان اقتصادی پاویون جمهوری اسلامی ایران را در تاریخ 3 تا 7 آبان 1391 24 تا 28 اکتبر 2012 در قرقیزستان برگزار ‌کند.

نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین به منظور توسعه صادرات، معرفی و نمایش توانمندی‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، دستیابی به بازار قرقیزستان و کشورهای آسیای میانه و توسعه روابط تجاری و اقتصادی با قرقیزستان برگزار می‌شود.

این شرکت به منظور توسعه صادرات، معرفی و نمایش توانمندی‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، دستیابی به بازار قرقیزستان و کشورهای آسیای میانه و توسعه روابط تجاری و اقتصادی با قرقیزستان برگزار می‌کند.

قرقیزستان یکی از کشورهای cis است که از لحاظ مقررات صادرات و واردات و سرمایه‌گذاری بهترین و آزاد‌ترین شرایط را دارد، لذا برگزاری نمایشگاه فرصت مناسبی برای ورود به بازار منطقه و آسیای میانه بوده و امکان یافتن بازارهای جدید را برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی فراهم می‌کند.

روابط تجاری بین ایران و قرقیزستان به‌ ویژه در زمینه صادرات روند رو به رشد و امیدوارکننده‌ای را دنبال می‌کند و در سال‌های اخیر حد‌اقل یک نمایشگاه در سال توسط جمهوری اسلامی ایران با حضور بیش از 30 شرکت تولیدی و تجاری در این کشور برگزار شده است.

تراز بازرگانی ایران با این کشور مثبت بوده و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل از جمله زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی فراوانی با این کشور وجود دارد که می‌توان به اتومبیل‌های سواری و سایر وسایل نقلیه، پروتئین‌ها و ویتامین‌های طبیعی، مواد غذایی، رب گوجه فرنگی، بیسکویت، ماکارونی، شکر، روغن خوراکی مایع، خرما، نوشابه‌های غیر الکلی به استثنای آبمیوه یا آب سبزیجات، فرش، خشکبار، پسته و کشمش، کاشی و سرامیک، سنگ تزئینی، لباس کار، لاستیک سواری و سنگین، شکلات و فرآورده‌های خوراکی دارای کاکائو، گوشت و احشا، خوراکی پرندگان خانگی، انواع کفش، شوینده‌ها، دستگاه‌های فرستنده برای پخش رادیویی یا تلویزیون، ماشین‌ها و دستگاه‌های خردکن یا ساییدن محصولات معدنی، قیر، نفت، نیترات آمونیوم و پلی اتیلن، اوره و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول