اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین ‌بار صورت گرفته است

حضور ذوب‌آهن اصفهان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد

خبرگزاری فارس: مدیر امور نمایشگاه‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: برای نخستین بار کارخانه ذوب‌آهن اصفهان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالوژی، ریخته‌گری، صنایع و معادن وابسته شرکت می‌کند.

حضور ذوب‌آهن اصفهان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن رخشان ظهر امروز در نشست جلسه هماهنگی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالوژی، ریخته‌گری، صنایع و معادن وابسته اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همکاری گسترده بخش خصوصی نمایشگاه فولاد سال جاری نسبت به دوره‌های گذشته چهره دیگری نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: تا این لحظه حدود 2 هزار و 300 متر از فضای مفید نمایشگاهی تکمیل شده و آماده‌ایم که به سمت فضای جدیدی پیش برویم.

مدیر امور نمایشگاه‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: ما فضای جدید نمایشگاهی را پیش رو داریم که به زودی جانمایی می‌شود.

وی افزود: در مجموع 5 هزار مترمربع از فضای نمایشگاه برای برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد ثبت‌نام و جانمایی شده است.

رخشان گفت: نمایشگاه براساس دو سالن نمایشگاهی پیش‌بینی شده و با توجه به استقبال ثبت‌نام‌ها و مسیری که فرآیند بازاریابی پیش روی شرکت قرار می‌دهد، به احتمال قوی فضای نمایشگاه تا سه سالن افزایش پیدا می‌کند.

وی 300 متر از فضای جدید نمایشگاه را در رزرو اعلام کرد و افزود: نتیجه جلسه امروز تکلیف حضور دیگر شرکت ‌کننده‌ها را  مشخص می‌کند.

مدیر امور نمایشگاه‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به همکاری مراکز علمی و دانشگاهی در این نمایشگاه گفت: امید است از ظرفیت‌های موجود این نمایشگاه در راستای معرفی نمایشگاه و هم‌افزایی فضاهای تبلیغاتی به ویژه در راستای جذب بازدید کننده خارجی و کارشناسان بین‌المللی این صنعت استفاده شود. 

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول