اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت تجلیل از خبرنگاران صورت گرفت

نشست جمعی از خبرنگاران استان اصفهان در شهرداری مبارکه

خبرگزاری فارس: شهردار شهر مبارکه گفت: رفع مشکلات، ایجاد امید، نویدبخشی، پرهیز از بیان مسائل غیر واقعی و مدنظر قرار دادن اخلاق در جهت آگاهی‌بخشی به صورت عمومی از رسالت‌های مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه در جامعه است.

نشست جمعی از خبرنگاران استان اصفهان در شهرداری مبارکه

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، جواد جمالی در نشست جمعی از خبرنگاران در مبارکه اظهار کرد: شهر مبارکه به دلیل ویژه‌گی‌های خاصی که دارد و با توجه به وجود بیش از 400 واحد صنعتی بزرگ و کوچک، نزدیکی آن به شهرستان اصفهان، و جود بخشی از رودخانه زاینده‌رود در آن، وجود ظرفیت‌های گردشگری بالا و مهاجرت‌پذیری بالای آن مشکلات و مسائلی در آن به وجود آمده که توانسته‌ایم بخشی از آن را رفع کنیم و سعی داریم این مشکلات را سریع برطرف کنیم.

وی در ادامه افزود: طی پنج سال گذشته تاکنون سعی کرده‌ایم که هزینه‌های جاری را نسبت به هزینه‌های عمرانی کم کنیم و باید یادآور شد که اجرای پروژه‌های عمرانی در سال گذشته حدود 86 درصد بوده است.

شهردار شهر مبارکه گفت: سعی کرده‌ایم که حدود 60 نقطه پارکینگ را در شهر پیش‌بینی کنیم که یک طرح بزرگ در شهرستان به شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس در پایان از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول