اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت‌ صورت می‌گیرد

افتتاح روزانه 2 طرح عمرانی در بروجرد ‌به نمایندگی از ‌سایر پروژه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد گفت: هفته دولت هر روز دو طرح به نمایندگی از همه طرح‌های مرتبط با آن در بروجرد افتتاح می‌شود.

افتتاح روزانه 2 طرح عمرانی در بروجرد ‌به نمایندگی از ‌سایر پروژه‌ها

سجاد معین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: مسئولان باید از شهیدان رجایی و با هنر الگو بگیرند، زیرا این شهدا با اخلاص و با عمل خود همه تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به کار گرفته بودند و عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مدیون شهدای بزرگی چون رجایی و باهنر است

وی بیان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است، تا مردم از فعالیت دولت و عملکرد ادارات آگاه شوند و به برکت خون شهدای دولت، شهیدان باهنر رجایی و سایر شهدای بزرگوار مردم از فعالیت‌های دولت اطلاع یابند.

معین به برنامه‌های هفته دولت اشاره  کرد و گفت: یکی از برنامه‌های هفته دولت در بروجرد دیدار با امام جمعه بروجرد و همچنین جلسه شورای اداری است.

وی تصریح کرد: در هفته دولت هر روز دو طرح به نمایندگی از همه طرح‌های مرتبط با آن در بروجرد افتتاح می‌شود که افتتاح طرح‌های شهرداری، افتتاح ده‌ها پروژه در زمینه برق، افتتاح ساختمان آب و فاضلاب اشترینان، افتتاح خانه عالم، افتتاح سالن‌های ورزشی و مدارس، افتتاح ساختمان استاندارد و آزمایشگاه‌های مرتبط، افتتاح طرح‌های هادی در بروجرد و چند طرح هادی در اشترینان از جمله طرح‌های قابل افتتاح هستند.

فرماندارویژه بروجرد اظهار داشت: در طول هفته دولت پروژه‌هایی که آماده هستند، افتتاح خواهند شد که  بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در بروجرد نقش مهمی در توسعه اقتصادی و عمرانی شهرستان بروجرد خواهد داشت.

انتهای پیام/ش30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول