اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

مدیران باید شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: مدیران اجرایی کشور در خدمت به نظام و مردم، باید شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

مدیران باید شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار داشت: نیاز امروز کشور به همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان است.

وی افزود: مدیران باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری توطئه‌های اخیر دشمن در تحریم کشورمان را جدی بگیرند و با هوشیاری آنها را خنثی کنند و ضمن حفظ راه و آرمان حضرت امام راحل و شهدا، انقلاب را به تمام جهان صادر کنند.

متقی بیان داشت: در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر حفظ و تکریم شعائر اسلامی سفارش زیادی شده است، لذا در این راستا باید وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام و شهیدان همیشه سرفراز را سرلوحه کار خویش قرار دهیم تا دچار خطا و انحراف در حرکت نشویم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این موارد مسئله شهید و شهادت است که در مکتب و انقلاب اسلامی بر زنده نگه‌داشتن آن تأکید فراوان شده است و قرأن شهیدان را زنده همیشه تاریخ خوانده است که در نزد پروردگار روزی می خورند.

متقی گفت: افراد زیادی طی تاریخ به ویژه در دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و دوران دفاع مقدس ضمن لبیک به ندای رهبر و مقتدای خویش با ایثار، فداکاری و اهدای جان خود برای حفظ و تداوم اسلام و انقلاب اسلامی بسترسازی کردند.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: باید از شهیدان دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر زیاد یاد کرد زیرا آنان حقیقتا از یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) و اسلام  بودند و خدمات ارزنده‌ای به انقلاب داشتند و سرانجام در سنگر خدمت و کار  به دست منافقان کوردل و از خدا بی‌خبر مظلومانه به شهادت رسیدند.

متقی افزود: مدیران اجرایی کشور در خدمت به نظام و مردم، باید شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان الگوی عملی خود قرار دهند و برای انتقال روحیه فداکاری و ایثار شهیدان به نسل‌های آینده تلاش کنند، زیرا راه شهیدان موجب تداوم انقلاب است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول