اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

ترویج فرهنگ بیمه خسارات حوادث طبیعی را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: ترویج فرهنگ بیمه به ویژه بیمه ساختمان مهمترین ابزار برای کاهش خطرات حوادث بلایای طبیعی است.

ترویج فرهنگ بیمه خسارات حوادث طبیعی را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی ظهر امروز در جلسه تبیین راهکارهای ارائه خدمات بیمه‌ای به هنگام بروز حوادث که با حضور نماینده مردم گرمی در مجلس برگزار شد، اظهار داشت: ما بر بیمه کردن تمام ساختمان‌ها در شهرستان گرمی اصرار داریم و بر همین اساس نمایندگان بیمه در این شهرستان با هدف هماهنگی و توسعه پوشش بیمه فراخوانده می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را باید برای کاستن از خسارات و بلایای طبیعی به کار بندیم، افزود: بیمه مهمترین راهکار این مقابله است چرا که ما معتقدیم نباید با سهل‌انگاری از کنار حوادثی که به صورت قهری رخ می‌دهد، رد شد.

فرماندار گرمی همچنین از مردم منطقه گرمی خواست برای کاهش خسارت حوادث طبیعی منازل خود را بیمه کنند که هزینه این بیمه کردن‌ها 80 تا 90 هزار ریال برای هر واحد مسکونی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه نباید اعتبارات حوادث غیر مترقبه حذف و یا کم شود، ابراز داشت: وصول نامه‌ها و گزارش‌های مردمی هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی فقط برای اطلاع و حصول آمار حوادث است و متاسفانه ریالی به حادثه‌دیدگان پرداخت نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از حذف اعتبارات مربوط به مقابله با بلایای طبیعی انتقاد کرد و گفت: تصمیم اینکه این اعتبارات حذف و یا اجرایی شود از مرکز کشور صورت گرفته اما ما معتقدیم حذف این اعتبارات مشکلاتی را برای مردم به وجود می‌آورد.

حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی‌اصل با اشاره به خطر دایمی حوادث و بلایای طبیعی اظهار امیدواری کرد که با پیگیری احیای اعتبارات مذکور در مجلس شورای اسلامی از مشکلات مردم حین بروز حوادث طبیعی کاسته شود.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول