اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل امور شهری استانداری کرمان:

شهرداری‌ها نیازمند همکاری و مشارکت مردم هستند

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: تفاوت شهرداری با سایر دستگاه‌ها در این است که باید خود کسب درآمد کرده تا بتواند، آن را هزینه کند و این امر نیازمند همکاری مردم در پرداخت به موقع عوارض است.

شهرداری‌ها نیازمند همکاری و مشارکت مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید سعیدی شامگاه چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار جبالبارز در بخش جبالبارز از توابع شهرستان جیرفت اظهار داشت: استقبال پرشور و حضور گسترده مردم منطقه جبالبارز در این آیین بسیار چشمگیر است و نشان از حمایت قاطع و حساسیت آنان نسبت به این امر دارد.

وی افزود: همچنین حضور مسئولان استانی، شهرستانی، نظامی و انتظامی پشتوانه‌ای بسیار قوی برای شهردار منطقه محسوب می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: اعلام حمایت شهرداران منطقه جنوب کرمان از شهرداری جبالبارز نیز می‌تواند، پیشرفت خوبی را برای آن رقم بزند.

وی ابراز داشت: با این پشتوانه قوی شهردار جبالبارز باید در راستای بهبود اوضاع خدمات شهری و عمران منطقه از هیچ کوششی فروگذار نکند.

سعیدی با بیان اینکه چنین موقعیتی در کل استان کرمان کم‌نظیر است، عنوان کرد: وجود وابستگی‌های خویشاوندی میان مردم منطقه جبالبارز و نخبگان فراوانی که در این منطقه قرار دارد، ظرفیت بسیار قوی برای رشد و توسعه آن به شمار می‌رود.

معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان با تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته در این شهر گفت: مجموعه عوامل شهرداری جبالبارز فعالیت‌های بسیار خوبی در این شهر انجام داده‌اند.

سعیدی همچنین هماهنگی و ارتباط قوی با مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی را از مهم‌ترین عوامل موفقیت برشمرد و بیان داشت: همچنین گردشگری بودن منطقه و قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی به آن اهمیت ویژه‌ای بخشیده است.

وی اذعان داشت: تفاوت شهرداری با سایر دستگاه‌های اجرایی در این است که باید خود کسب درآمد کرده تا بتواند، آن را هزینه کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: بنابراین این امر نیازمند همکاری و مشارکت مردم در پرداخت به موقع عوارض است.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان 23 شهرستان و 64 شهرداری وجود دارد، اظهار داشت: در آینده نزدیک شهرداری دیگری در این منطقه افتتاح می‌شود.

سعیدی با تأکید بر حمایت ویژه از شهرداری جبالبارز تصریح کرد: این نهاد نیز ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز این شهرداری را تأمین می‌کند.

هادی صباحی شهردار جبالبارز نیز در این آیین با تشکر از همراهی مردم، مسئولان و اصحاب رسانه اظهار داشت: با تمام توان تلاش می‌کنم تا به اعتماد شورای اسلامی شهر جبالبارز که برخاسته از اراده محکم و آهنین مردم است، پاسخی مثبت دهم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول