اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مازندران

ساخت فیلم کوتاه عبرت کلید خورد

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده و کارگردان فیلم کوتاه عبرت گفت: ساخت این فیلم کوتاه که پیامد بی‌احتیاطی و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را به نمایش درمی‌آورد، در آمل کلید خورد.

ساخت فیلم کوتاه عبرت کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شهرام محمدی صبح امروز در حاشیه تصویربرداری این فیلم کوتاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت فیلم کوتاه «عبرت» در این شهرستان کلید خورد.

وی افزود: کار تصویربرداری این فیلم کوتاه شش روز به طول می‌انجامد که در آن نکات ایمنی در راهنمایی و رانندگی نمایش داده می‌شود.

محمدی درباره مضمون و اهداف این فیلم کوتاه یادآور شد: در این فیلم پیامدهای عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، بیان هشدارهای پلیسی، اهمیت کلاه ایمنی برای موتورسواران و نتیجه بی‌احتیاطی به روی تصویر می‌رود.

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم کوتاه «عبرت» ادامه داد: این فیلم به سفارش اداره راهنمایی و رانندگی برای هفته نیروی انتظامی ساخته می‌شود تا در شبکه استانی مازندران تبرستان به روی آنتن رود.

محمدی با اعلام اینکه این فیلم در 15 تا 20 دقیقه ضبط می‌شود، گفت: در این مجموعه شکیلا مسعودی دستیار کارگردان و ابراهیم خوشتاب مدیر نورپردازی است.

وی با بیان اینکه سه بازیگر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند، تصریح کرد: در این فیلم بینندگان صحنه‌هایی از اداره راهنمایی و رانندگی این شهرستان، بیمارستان امام علی(ع)، خیابان امام خمینی(ره) و پل شهدای ششم بهمن سال 60 را مشاهده خواهند کرد.

محمدی در بیان خلاصه‌ای از این فیلم کوتاه عنوان کرد: این فیلم زندگی مطلوب خانواده‌ای سه نفره را ترسیم می‌کند که در کمال آرامش با یکدیگر در حال زندگی هستند اما، خانم خانه به علت اینکه شوهرش راننده موتور سیکلت است همیشه نگران سلامتی او بوده تا خدای نکرده برای او اتفاقی نیافتد.

وی ادامه داد: به این دلیل درگیری شدیدی بین زن و شوهر ایجاد شده و شوهر از شدت عصبانیت به بیرون از خانه می‌رود در مقابل تعدادی از دوستان ناباب این مرد او را به انجام حرکات نمایشی با این وسیله نقلیه دعوت می‌کنند که در پایان این مرد با از دست دادن تعادل خود تصادف سنگینی با کامیون می‌کند و ... .

محمدی در پایان یادآور شد: این فیلم کوتاه در هفته نیروی انتظامی از شبکه تبرستان به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول