اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اولین کلنگ آبادانی مناطق زلزله‌زده تبریز زمین خورد

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز از کلنگ‌زنی منازل مسکونی تخریب شده در اثر زلزله دهستان "اسپیران" بخش مرکزی تبریز خبر داد.

اولین کلنگ آبادانی مناطق زلزله‌زده تبریز زمین خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی بعدازظهر امروز در آغاز مراسم کلنگ‌زنی مناطق مسکونی تخریب شده در زلزله در روستاهای تبریز در دهستان اسپیران اظهار کرد: با استعانت از درگاه خداوند متعال و به نام نامی چهارده معصوم علیه‌السلام، 14 واحد مسکونی از منازل تخریب شده روستائیان برای اسکان دائم با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهری کلنگ‌زنی شد.

چمنی اذعان کرد: بازسازی و مقاوم‌سازی منازل روستایی با صدور پروانه احداث و با رعایت تمام ضوابط و اصول ساخت و ساز قانونی خواهد بود.

وی بر مدیریت منابع انسانی در شرایط پس از بحران تأکید کرد و گفت: اکنون مدیریت توزیع مواد غذایی در بین روستائیان و رعایت اصول بهداشتی، اساس کار نیروهای امدادی است.

فرماندار تبریز اذعان کرد: عملیات آواربرداری در برخی روستاهای دهستان اسپیران رو به پایان است و احداث سرپناه دائم برای روستائیان حادثه‌دیده با سرعت و اهتمام جدی تمام دست‌اندرکاران انجام می‌شود.

بازدید سفیر کشور ترکیه از مناطق زلزله‌زده دهستان اسپیران بخش مرکزی تبریز

سفیر کشور ترکیه و هیئت همراه با حضور فرماندار شهرستان تبریز از روستاهای زلزله‌زده دهستان "اسپیران" در بخش مرکزی تبریز بازدید کرد.

سفیر کشور ترکیه در این بازدید ضمن دلجویی از بازماندگان زلزله اخیر، برای جان‌باختگان زلزله 6.2 ریشتری 21 مرداد ماه شهرستان‌های اهر-ورزقان و هریس از توابع استان آذربایجان‌شرقی، از درگاه خداوند منان طلب آمرزش و رحمت کرد.

وی همچنین از محل جمع‌آوری و سازماندهی کمک‌های مردمی در مدرسه حضرت امام خمینی(ره)، محل اسکان موقت زلزله‌زدگان و عملیات آواربرداری از منازل مسکونی تخریب شده در روستاهای دهستان "اسپیران" بازدید و با مردم آسیب‌دیده در این حادثه دلخراش ابراز همدردی کرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول