اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

پیوند با مکتب شهادت تفاوت دولت اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: وجه تمایز دولت جمهوری اسلامی با دیگر کشورها در پیوند عمیق مکتب شهادت با نظام است.

پیوند با مکتب شهادت تفاوت دولت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی بعدازظهر امروز در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نوشهر با امام جمعه این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته دولت انجام گرفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با بیان شاخصه‌های دولت در نظام مردم‌سالاری دینی اظهار داشت: رویکرد دولت‌ها از عملکرد آنها از جایگاه پراهمیت‌تری برخوردار است.

وی با تبیین دولت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دولت مکتبی در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: عملکردی قابل ارزشمند است که با مبانی ارزشی و اصولی انقلاب اسلامی عجین شده باشد.

در ادامه این دیدار،امام جمعه نوشهر با بیان ویژگی‌های حکومت‌ها و دولت‌ها از منظر حضرت علی(ع) عنوان داشت: بقا و ادامه حیات دولت‌ها ریشه در ارزش‌های دینی و پایبندی به ارزش‌های اعتقادی دارد.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ، حب و شهوت به ریاست‌طلبی را از آفت بزرگ مدیریت و حکومت‌داری دانست و گفت: قدرت و بیت‌المال باید در اختیار افراد صالح باشد تا در راه سعادت جامعه طی شود.

وی با اشاره به تنوع توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن با تبلیغات سوء و سیاه‌نمایی از خدمات و عملکرد نظام به‌دنبال سلب اعتماد مردم از حکومت است.

امام جمعه نوشهر در پایان خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی عنوان داشت: مسئولان در برابر انتقادات صحیح درصدد توجیه و عدم پاسخگویی نباشند و اگر خطا و لغزشی در مدیریت دستگاه‌های متبوعشان هست به‌دنبال اصلاح آن باشند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول