اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

پایان‌نامه‌های مرتبط با ایثار و شهادت حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: در راستای انجام فعالیت‌های پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوع ایثار و شهادت حمایت می‌شوند.

پایان‌نامه‌های مرتبط با ایثار و شهادت حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محسن دلاوری در نشست هم‌اندیشی نخبگان عرصه جهاد و شهادت و اصحاب رسانه استان قم در سالن اجتماعات کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با اشاره به مفهوم کلمه ایثار اظهار داشت: بسیاری از مشکلات امروز کشور با ترویج روحیه ایثار در میان مردم حل می‌شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین موضوعی که در اساسنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران به آن اشاره شده، ترویج فرهنگ ایثار و شهات در جامعه است.

معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ابراز داشت: با وجود توجهی که در تعیین ماموریت‌های بنیاد شهید به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده، بودجه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته شده تنها 10 درصد کل بودجه این بنیاد است.

وی با اشاره به فعالیت‌های معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران قم گفت: در این معاونت برنامه‌هایی مانند حمایت‌ از تولید برنامه‌ها رادیویی، تلویزیونی و تولید نمایش در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت در طول سال اجرا می‌شود.

دلاوری خاطر نشان کرد: در راستای انجام تحقیقات علمی و کاربردی در موضوع ایثار و شهادت، این معاونت از پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوع ایثار و شهادت حمایت می‌کند.

وی گفت: حمایت از یادواره‌های شهدا، تولید کتاب و لوح‌های فشرده، راه‌اندازی پایگاه‌های اینترنتی جهاد و شهادت و تشکیل حسینیه‌های شهدا از دیگر حمایت‌های معاونت پژوهشی است.

معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به لزوم توجه به نخبگان شاهد و ایثارگر در تمام زمینه‌ها عنوان داشت: در رسانه‌های ما ورزشکاران و هنرپیشه‌ها شناسانده و تجلیل می‌شوند اما از شهدا و سیره آنها کمتر سخن به میان می‌آید.

وی با اشاره به عملکرد این معاونت در جمع‌آوری اطلاعات جامعه ایثارگری افزود: جمع‌آوری آثار به یاد مانده از شهدا مواد خام را برای فعالیت اصحاب رسانه در این زمینه فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول