اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون کارآفرینان برتر خراسان‌رضوی:

مشکلات بازار تولید و صنعت به خاطر انحصارطلبی در پایتخت است

خبرگزاری فارس: رئیس کانون کارآفرینان برتر خراسان‌رضوی گفت: مشکلات کنونی بازار تولید و صنعت از مسئولان استانی نبوده و در این زمینه انحصارطلبی موجود در پایتخت باید تغییر پیدا کند.

مشکلات بازار تولید و صنعت به خاطر انحصارطلبی در پایتخت است

حسین قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مشکلات کنونی بازار تولید و صنعت از مسئولان استانی نبوده و در این زمینه انحصارطلبی موجود در پایتخت باید تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به وجود مصوبات بسیار خوب در حوزه صنعت و معدن ادامه داد: با این حال عدم اجرای این مصوبات از سوی مسئولان امر سبب بروز مشکلات زیادی برای این بخش شده است.

رئیس کانون کارآفرینان برتر خراسان‌رضوی متذکر شد: در حال حاضر برای 100 سال آینده نیز برنامه‌های خوبی در حوزه صنعت و معدن تدوین شده اما اجرای دقیق آنها این حوزه را رنج می‌دهد.

قنبری در ارتباط با قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز اعلام کرد: قرار بر این بود که این قانون به صورت پلکانی به اجرا درآید که در این زمینه شاهد کم‌لطفی‌هایی بودیم.

وی یادآور شد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با ارائه راهکارهای ممکن این فضای نامناسب را برای تولید به تعلیق درآورند.

رئیس کانون کارآفرینان برتر خراسان‌رضوی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد یک جنگ همه‌جانبه در حوزه اقتصاد با دنیای استکبار هستیم، عنوان کرد: در همین راستا مقابله با این فضا، نیازمند تشکیل یک اتاق جنگ کارآمد است تا در برابر مشکلات تصمیمات قاطع بگیرد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز با فرمایشات مکرر خود، ادامه این مسیر را برای ما روشن ساخته‌اند.

قنبری توضیح داد: امسال نیز ایشان با معرفی سال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تکلیف را برای کلیه مردم و مسئولان معین کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور باید مطابق با مطالبات ایشان قدم برداشته و مشکلات پیش روی اقتصاد به ویژه بخش تولید را از سر راه برداریم.

رئیس کانون کارآفرینان برتر خراسان‌رضوی تاکید کرد: در این مسیر هم‌دلی و کمک تمامی مسئولان ذی‌ربط چه در بخش دولتی و چه خصوصی برای رسیدن به قله‌های هدف ضروری و مهم است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول