اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

29 طرح عمرانی و تولیدی در قائمشهر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: در هفته دولت امسال 29 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با صرف 103 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

29 طرح عمرانی و تولیدی در قائمشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک پنجشنبه شب در دیدار مسئولان دستگاه‌های اجرایی با آیت‌الله معلمی در نخستین روز از هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت امسال 29 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با صرف 103 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین در این هفته عملیات اجرایی چهار طرح آغاز می‌شود که تقاطع غیرهمسطح الغدیر و زیرگذر منطقه ترک‌محله از جمله این طرح‌ها است.

فرماندار قائمشهر افتتاح پارک و فضای سبز خیابان شهید ابراهیمی، ساماندهی گلزارهای شهدا روستاهای تالارپشت و خراط کلا، افتتاح مسکن مهر 24 واحدی پل سه تیر، افتتاح ساختمان انتقال خون و افتتاح پنج طرح آسفالت راه روستایی را از جمله طرح‌های آماده بهره‌برداری شهرستان قائم شهر در این هفته برشمرد.

وی همچنین بهره‌برداری از چهار خانه بهداشت روستایی، سالن چندمنظوره کانون پرورش فکری کیاکلا، ساختمان آتش‌نشانی کیاکلا و آبرسانی به پنج روستا را از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در این هفته دانست.

در ادامه این دیدار امام جمعه قائمشهر از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا در انجام وظایف دولت شهیدان رجایی و باهنر را سرمشق خود بدانند و خدمتگزاری خالصانه را مدنظر قرار دهند.

آیت‌الله علی معلمی گفت: شهیدان رجایی و باهنر با وجود عمر مدیریتی اندک توانستند برای همیشه در اذهان ملت به عنوان خدمتگزار باقی بمانند.

وی ماندگاری این افراد را حاصل عزم، اراده، اخلاص و ولایت‌پذیری آنها در کار و خدمت دانست و گفت: آنان در انجام وظیفه خود هیچگاه به چارچوب اداری اکتفا نمی کردند و خدمت به مردم از تمام طبقات را وظیفه اصلی خود می‌دانستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مسئولان نیز باید روش آنها را در کار خود قرار دهند تا بعد از گذشت عمر مدیریتی حسرت کوتاهی در انجام وظیفه خود را نخورند.

وی از مردم به عنوان پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: اگر امام در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و رهبری توانست در مقابل توطئه‌ها بایستد به پشتوانه حمایت مردم بود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول