اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران:

تکالیف جدیدی به اداره ثبت و اسناد واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: به اداره ثبت تکالیف جدیدی واگذار می‌شود که نیازمند کارکنانی است که تعهد لازم را داشته باشند.

تکالیف جدیدی به اداره ثبت و اسناد واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، ولی‌الله عبدی پنجشنبه شب در مراسم تودیع معاون ثبت اسناد و املاک بابلسر که در مجتمع تفریحی پارسیان بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: منابع انسانی در هر مجموعه و محیطی نقش موثری دارند به نحوی که این اصل به عنوان یک اصل پذیرفته شده در همه دنیا بوده و جایگزینی برای نیروی انسانی نیست.

وی افزود: باید سرمایه زیادی صرف هزینه نیروی انسانی کرد چراکه نیروی انسانی متخصص و متعهد می‌تواند موجب سرمایه‌گذاری در کشور شود.

عبدی با اشاره به اینکه داشتن نیروی متخصص و متعهد بسیار باارزش است، گفت: در اداره ثبت و اسناد بابلسر نیروهای متخصص و کارآمدی هستند که هر کدام قادر به اداره مجموعه ثبتی هستند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران تصریح کرد: یکی از مشکلات و معضلاتی که دامنگیر نظام کشور ما است مربوط به نبود تعهد و وجدان کاری لازم است و بعضی از کارکنان نظام ما تعهد لازم را ندارند.

عبدی با اشاره به اینکه تعهد هیچ ربطی به دینداری ندارد، بیان کرد: تعهد یعنی شخص به درستی تکلیفی را که به عهده دارد انجام دهد و این ربطی به دین ندارد هر چند دین می‌تواند تعهد را تقویت کند.

وی افزود: تعهد و وجدان کاری یعنی کارمند تمام وقت خود را به درستی انجام دهد و این کار به زور انجام نمی‌شود بلکه فرهنگی است که در نظام کارگزینی باید حاکم باشد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران با اشاره به اینکه تعهد با نیت خیر بدست می آید، اظهار داشت: ما در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم پس بهتر است که باورها و اعتقادات دینی را به کارمان اضافه کرده تا تعهد و وجدان کاری را تقویت کنیم‌.

عبدی در ادامه با تقدیر از خدمات ارزنده قاسمی معاون ثبت اسناد و املاک بابلسر بیان داشت: هر کس به مردم خدمت کند کارش ارزشمند بوده و باید مورد تقدیر قرار گیرد به این منظور امروز از این مسئول که 37 سال صادقانه در اداره ثبت خدمت کرده و از افراد متخصص و باتجربه‌ای بود که کار را صادقانه و حتی خارج از وقت اداری حتی در شب‌ها انجام می‌داد تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: به اداره ثبت تکالیف جدیدی واگذار می‌شود که نیازمند کارکنانی است که تعهد لازم را داشته باشند و تنها پایبند وقت اداری خود نبوده بلکه فراتر از وقت اداری خود کار کنند و ارزش معنوی و پاداش اخروی کار خود را در نظر بگیرند.

این مسئول تصریح کرد: کار خیر فقط ساخت مدرسه و مسجد نیست بلکه اگر کار فراتر از تکلیف انجام گیرد منافعی به همراه می‌آورد که این منافع به مردم برمی‌گردد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول