اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان خبر داد

بهره‌برداری از 520 طرح عمرانی در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 520 طرح عمرانی و فرهنگی در هفته دولت امسال در سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 520 طرح عمرانی در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی به همراه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اداری استان با حضور در گلزار شهدای زاهدان با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

وی در اولین روز از هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خدمتگزاری به مردم را ادامه راه شهدا دانست و با احترام به مقام شامخ شهیدان اظهار داشت: شهدا همواره ناظر بر اعمال ما هستند و وظیفه همه پاسداشت خون شهیدان و ادامه راه آنان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول عمر 33 ساله انقلاب مرهون جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی شهیدان و جانبازان و ایثارگران است، افزود:حضور در گلزار شهدا و دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا، تجدید عهد و پیمان با شهدا و امام راحل و رهبر انقلاب است که باید همه با توان بیشتر و صلابت و اقتدار راه شهیدان و اهداف شهیدان را دنبال کنند.

نارویی همچنین از بهره‌برداری از 520 طرح عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد ریال در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

وی گفت: بسیاری از این طرح‌ها در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، کشاورزی و اشتغال‌زایی است که زمینه رفاه و آسایش عمومی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول