اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان خبر داد

تشکیل پایگاه بسیج در 600 مسجد سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: در 600 مسجد سیستان‌وبلوچستان پایگاه بسیج تشکیل شده و حدود 8 هزار حلقه صالحین متشکل از 100هزار نفر اعضای بسیجی در مساجد و حلقه‌های صالحین حضوری فعال دارند.

تشکیل پایگاه بسیج در 600 مسجد سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار حبیب لکزایی در مراسم گرامیداشت سالروز مساجد در مسجد بعث جام جم زاهدان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی موجب احیای نقش مساجد در ابعاد مختلف شده و در واقع مسجد نخستین پایگاه حکومت اسلامی است.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب کسانی که علیه ظلم و طاغوت قیام می‌کردند در مساجد تقویت و ساماندهی می‌شدند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: از مسجد برای تربیت و تقویت انسان‌های کامل و والا مقام استفاده می‌شد و در واقع مسجد پایگاه بسیج مردمی بوده و سر منشأ پیروزی انقلاب از مسجد بوده است.

لکزایی تصریح کرد: در 600 مسجد از سیستان‌وبلوچستان پایگاه بسیج تشکیل شده و حدود 8 هزار حلقه صالحین متشکل از 100 هزار نفر اعضای بسیجی در مساجد و حلقه‌های صالحین حضوری فعال دارند.

وی ادامه داد: مساجد محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ابعاد مختلف و محل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه مساجد محل ترویج امر به معروف و نهی از منکر هستند، افزود: نقش مساجد در آرمان‌های اسلام و انقلاب بسیار برجسته و اساسی بود و مساجد مراکز فعالیت‌های قرآنی اسلامی در ابعاد مختلف هستند.

لکزایی بیان کرد: مساجد محل پیوند نسل دیروز با نسل امروز و فردا است و به همین منظور بسیج و سپاه آمادگی کامل دارند تا در خدمت مساجد باشند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول