اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

80 هزار گچسارانی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر حدود 80 هزار نفر گچسارانی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند که این تعداد 45.5 درصد جمعیت بیمه شده تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است.

80 هزار گچسارانی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، گودرز بهادری صبح امروز در نشست بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت‌، جمعی از مسئولان استانی و صنعتگران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تغییرات در ساختار تأمین اجتماعی لازم و ضروری است زیرا قوانین موجود تأمین اجتماعی به سال‌های قبل از انقلاب و در مواردی بعد از انقلاب بر می‌گردد.

وی با اشاره به تعداد افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی در گچساران افزود: در حال حاضر حدود 80 هزار نفر در گچساران تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند.

بهادری ادامه داد: افزون بر 45.5 درصد از هزینه‌های تأمین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد به گچساران اختصاص دارد و 54.5 درصد دیگر مربوط به شش شهرستان دیگر استان است.

وی با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: در بحث هدفمندسازی یارانه‌ها تغییر باید با دیدگاه کلان صورت گیرد و نباید به این موضوع با دیدگاه نقدی نگاه کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اظهارات برخی مسئولان مبنی بر تغییر پاره‌ای قوانین موجود گفت: استان‌ها مجری قوانین، دستورالعمل و بخشنامه‌ها هستند و اجرای قوانین و بخشنامه‌های ابلاغ شده از سوی دولت لازم و ضروری است.

بهادری ابراز داشت: افزون بر 95 درصد از مشکلات مطرح شده و پیش‌روی صنعت بیمه به وضع قوانین و مقررات برمی‌‌گردد که اگر قصد برطرف کردن مشکلات را داشته باشیم نیاز به نظرسنجی و برگزاری جلسات متعددی در این زمینه داریم.

وی خطاب به نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کشوری نباید کهگیلویه و بویراحمد را شبیه دیگر استان‌های برخوردار از جمله تهران، مازندران و یزد ببینند چرا که هنوز زیرساخت‌ها در این استان به مانند سایر استان‌های برخوردار آماده نیست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول