اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تامین اجتماعی خراسان جنوبی:

تأمین اجتماعی خراسان جنوبی 77 هزار بیمه‌ شده اصلی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر بالغ بر 77 هزار بیمه شده اصلی داریم.

تأمین اجتماعی خراسان جنوبی 77 هزار بیمه‌ شده اصلی دارد

سید علی‌اصغر محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: 7 هزار نفر مستمری‌بگیر نیز زیرپوشش این نهاد هستند.

وی به بیمارستان 96 تختخوابی بیرجند اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این بیمارستان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: برای احداث این مجموعه تاکنون 9 میلیارد تومان هزینه شده است.

محمودی زیربنای این طرح را 14 هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: امکان افزایش زیربنای بیمارستان 96 تختخوابی بیرجند تا 21 هزار متر مربع نیز وجود دارد که امکانات لازم برای آن پیش‌بینی شده است.

*20 میلیارد تومان معوقات تامین اجتماعی خراسان جنوبی است

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی مطالبات معوقه تأمین اجتماعی استان را 20 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای پرداخت این معوقات در سال گذشته از منابع استان‌های دیگر به منابع مالی تأمین اجتماعی استان کمک شده است.

محمودی افزود: همچنین در سال گذشته نزدیک به 21 میلیارد ریال بابت تعهدات کوتاه‌مدت و 442 میلیارد ریال بابت تعهدات بلندمدت به بیمه‌شدگان خراسان جنوبی پرداخت شده است.

وی یادآور شد: این ارقام نسبت به مدت مشابه در سال 89 به ترتیب 10 و 21 درصد رشد نشان می‌دهد.

*چاپ و تجدید اعتبار 187 هزار دفترچه درمانی

مدیرکل تأمین‌اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در سال گذشته 197 هزار دفترچه درمانی برای بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران این استان چاپ و تجدید اعتبار شده است.

وی گفت: امید است با برنامه عملیاتی و تقویم کاری که برای نخستین‌بار در خراسان‌ جنوبی تدوین و به اجرا درآمده است، بتوانیم شاخص‌های کمی و کیفی را ارتقا داده و با تحقق این مهم، راه‌اندازی شعبه دوم بیرجند، ارتقای شعبه نهبندان از تیپ پنج به چهار و ارتقای شعبه اقماری دائم بشرویه به تیپ پنج را شاهد باشیم.

مدیرکل تأمین‌ اجتماعی خراسان جنوبی از راه‌اندازی واحد رادیولوژی و دندانپزشکی بیمارستان تأمین اجتماعی فردوس در آینده نزدیک خبر داد.

محمودی نگاه مردم به صندوق تأمین اجتماعی را یک نگاه اقتصادی دانست و یادآور شد: باید این امر را به یک نگاه حمایتی تبدیل کنیم تا بسیاری از مشکلات موجود این سازمان حمایتی برطرف شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول