اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت جمعه ساری:

میزبانی از اجلاس غیرمتعهدها اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: خطیب موقت جمعه ساری گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران امر بسیار مهمی است و نشان از جایگاه نظام و اقتدار دولت اسلامی است.

میزبانی از اجلاس غیرمتعهدها اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در سخنرانی خطبه نماز جمعه امروز مرکز مازندران اظهار داشت: امیدواریم یک روزی شاهد آن باشیم که حرم ائمه مظلوم بقیع مانند حرم دیگر امامان بازسازی شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به روز کارمند گفت: از زحمات همه کارمندان تشکر می‌کنم.

یوسف‌پور با اشاره به سالگرد انفجار دفتر نخست‌وزیری تصریح کرد: بحث تروریست روشن است و همه می‌دانیم که منشاء تروریسم آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل است.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: گروهک‌های محارب داخلی به خاطر پیروی از منویات استکبار جهانی، بعد از پیروزی انقلاب جنایت‌های بزرگی مرتکب شده و شخصیت‌های بزرگی را از ما گرفتند.

وی با اشاره به اینکه هر چند خون پاک آن شهیدان مایه استواری و ماندگاری نظام اسلامی شد و ترفند تروریست را در هر شکل و لباس محکوم می‌کنیم، متذکر شد: همواره به کسانی که دست به این کار زده و یا از جنایتکاران حمایت می‌کنند از خداوند برای آنها رسوایی و ذلت می‌خواهیم.

این مسئول با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در علم، صداقت، اخلاص و عشق خدمت به مردم مثال‌زدنی هستند، گفت: این دو شهید و همه شهدای بزرگوار هرگز از یاد و خاطره ملت نمی‌روند و همیشه ماندنی هستند.

وی با اشاره به هفته دولت، افزود: از همه دولت‌های جمهوری اسلامی تشکر می‌کنیم و به همه دولت‌ها عرض خسته نباشید داریم.

یوسف‌پور با اشاره به سال پایان دولت دهم ادامه داد: در سال حصر اقتصادی برای دولت آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی بر اساس فرمان خدا تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: آنچه در اختیار خداست امانت خدا و مردم است و این امانت باید به مردم برگردد و عقل باید در همه شئون استقرار یابد و عدالت جاری شود و این هدف اسلام و حکومت اسلامی است.

این مسئول با اشاره به مسئولیت‌های خطیر دولت و نظام، گفت: اداره مملکت کار سخت و دشواری است و دولت در تمام شئون مسئولیت دارد.

خطیب موقت نماز جمعه مرکز استان مازندران عنوان کرد: همه مسئولیت‌های دولت ویژه و سنگین است و برخی از این مسئولیت هم سنگین‌تر است.

وی یادآور شد: حفظ سرمایه‌های مذهبی و منافع ملی بزرگ‌ترین مسئولیت دولت‌هاست و در این راستا مهم‌ترین آن حفظ جایگاه ولایت و رهبری است و بزرگ‌ترین پایگاه مردمی و ملی است.

یوسف‌پور ابراز داشت: دشمن برنامه ولایت ستیزی را علم کرده و دولت و ملت باید نهضت ولایت‌مداری را علم کنند و با تمام وجود از مقام ولایت و رهبری حمایت کنند.

این مسئول با بیان اینکه حفظ وحدت و همدلی از دیگر مسئولیت‌های سنگین دولت است، تصریح کرد: اختلاف و تفرقه عذاب الهی است که از بیراهه روی رخ می‌دهد.

خطیب موقت نماز جمعه مرکز استان مازندران خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم علاوه بر اینکه تکلیف الهی است، رضایت و اعتماد مردم پشتوانه اصلی و الهی نظام است.

وی با بیان اینکه ما بدون مردم چه کاره هستیم و چه جایگاهی داریم، گفت: خدمت عادلانه به مردم از بزرگ‌ترین مسئولیت‌های دولت‌ها است و دولتمردان درصدد تامین این برنامه هستند.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه بکارگیری مدیران شایسته و نظارت بر امور از اساسی‌ترین اصول است، بیان داشت: این موضوع باید در دستور کار دولتمردان باشد تا خدای نکرده در اموال و حقوق مردم، حیف و میل انجام نشود.

این مسئول با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی و جلوگیری از گسترش فرهنگ بیگانه، افزود: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران امر بسیار مهمی است و نشان از جایگاه نظام و اقتدار دولت اسلامی است.

یوسف‌پور اذعان داشت: حضور نمایندگان کشورها آن هم در این موقعیت و در این سال که دشمن انزوای ایران اسلامی را در دستور کار دارد، برگزاری این اجلاس کار بسیار مهمی است.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول