اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

کارشکنی صهیونیست‌ها در برگزاری اجلاس تهران بی‌نتیجه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردبیل گفت: کارشکنی صهیونیست‌ها در برگزاری آبرومند اجلاس سران غیر‌متعهد در تهران تلاشی عقیم و بی‌ثمر است.

کارشکنی صهیونیست‌ها در برگزاری اجلاس تهران بی‌نتیجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار استاندار اردبیل اظهار داشت: هفته مبارک دولت بهترین فرصت و بستر است تا مردم را با کار‌آمدی نظام آشنا کرده و امید به آینده را در روح و روان آنها زنده کنیم.

وی یکی از خصلت‌های شایسته رهبر معظم انقلاب را دادن روحیه امید به آینده و تزریق آن در بین آحاد جامعه توصیف کرد و یادآور شد: قرار نیست در این زمینه تصنعی عمل کنیم و کار انجام نشده را تبلیغ کنیم بلکه وظیفه داریم در سپاسگزاری از همت شبانه‌روزی مدیران استان واقعیت‌ها را مطرح و نقاط ضعف را نیز گوشزد کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ما برای رسیدن به این مقطع تاریخی تاوان سنگین و خون‌های بی‌شماری دادیم تا بتوانیم استقلال و عزت خود را حفظ کنیم در حالی که در کل دنیا کشوری به مانند ایران پیدا نمی‌شود که در حفظ استقلال و حاکمیت ملی پوزه دشمن را به خاک مالیده باشد.

عاملی گفت: دنیا در شرایطی ملت ایران و حاکمیت نظام ما را با ابزارهای مختلف می‌خواهد زیر سئوال ببرد که در برابر اقتدار این نظام به تزلزل واقعی افتاده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: ‌انقلاب اسلامی ما با توان و اقتدار کامل امروز خار چشم دشمنان شده و روز به روز نیز بر دامنه قدرتمندی این نظام افزوده می‌شود.

عاملی برگزاری اجلاس سران غیر‌متعهد‌ها در تهران را یادآور شد و افزود: جبهه کفر امروز به هر دری می‌زند تا در برگزاری این اجلاس به عنوان آبروی نظام اسلامی خلل و خدشه‌ای ایجاد کند و مانع حضور برخی از رؤسا و سران کشورهای غیر‌متعهد شود.

وی بیان داشت: آنها با رجز‌خوانی در روزهای گذشته سعی کردند بان‌کی‌مون را از حضور در ایران منصرف کنند و او نیز در دام توطئه صهیونیسم در صدد جریان‌سازی و غوغاسالاری علیه انقلاب اسلامی است در حالی که به فضل الهی و با درایت مسئولان و هدایتگری رهبر معظم انقلاب این اجلاس در نهایت شایستگی و موفقیت در تهران برگزار می‌شود.

امام جمعه اردبیل تمام نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار را با هدف شکستن کرامت بشری و زیر سئوال بردن حقانیت نظام اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: اولویت کاری‌ ما در چنین اوضاع و احوالی باید تلاش و حفظ جبهه تولید داخلی باشد.

عاملی مدیران استانی را به فرصت شناسی و موقعیت‌شناسی فراخواند و تصریح کرد: ‌اردبیل و سرعین به ییلاق کشور تبدیل شده و باید از این فرصت استثنایی در جلب و جذب مسافران و سرمایه‌گذاران استفاده کنیم و با تهیه و تدارک امکانات بکوشیم تا بهترین فرصت‌‌ها تبدیل به کار و سرمایه‌گذاری شود.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: ‌در سال مزین به نام تولید ملی همه وظیفه داریم در تدارک یک زندگی عزتمندانه باشیم و با تحلیل درست از تحریم‌های استکبار جهانی ترفند آنها را در نطفه خفه کنیم.

انتهای پیام/ل10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول