اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 102 میلیارد ریالی

32 پروژه در شادگان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: 32 پروژه به‌مناسبت هفته دولت با اعتبار 102 میلیارد ریالی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

32 پروژه در شادگان افتتاح می‌شود

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در شادگان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: 32 پروژه به‌مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی با تفکیک اعتبار این پروژه‌ها افزود: هشت پروژه در شهرک صنعتی شادگان با اعتباری افزون بر 23 میلیارد و 200 میلیون ریال، سه پروژه در بخش راه و ترابری با اعتبار 5 هزار میلیون ریالی و یک پروژه نوسازی مدارس با اعتبار 13 میلیارد ریالی از پروژه‌هایی است که به‌مناسبت هفته دولت در این منطقه افتتاح می‌شود.

فرماندار شادگان تصریح کرد: سه پروژه دیگر نیز در جهاد کشاورزی با اعتبار 11 میلیارد و 600 میلیون ریالی، یک پروژه در دانشگاه پیام نور با اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال و هفت پروژه توسط شهرداری با اعتبار 13 هزار میلیون ریال از پروژه‌های مورد نظر و قابل افتتاح در هفته دولت به‌شمار می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع اعتبار اختصاص یافته به 32 پروژه قابل افتتاح در شهرستان 102 میلیارد ریال بوده که بخشی از محل اعتبارات استانی و بخشی از اعتبارات جاری شهری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول