اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

پیشرفت امروز ایران مرهون برکات انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان با اشاره به رشد ایران در زمینه‌های مختلف علمی، صنعتی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی گفت: پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون برکات انقلاب اسلامی است.

پیشرفت امروز ایران مرهون برکات انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی در دیدار با سروزیر ایالت سلانگور در ارتباط با انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی آغاز دوره بازگشت به خویشتن برای مردم ما بود و جمهوری اسلامی ایران در این دوره تلاش می‌کند با بهره‌گیری از ابزارآلات عصر جدید موجودیت فرهنگی و تاریخی خود را حفظ کند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ موجودیت فرهنگی برای ما اهمیت فراوانی دارد، افزود: امروز با بازشناسی و بازپروری دوره تاریخی خود درصدد ارتقا و معرفی آن به جهانیان هستیم.

استاندار اصفهان با اشاره به تحریم‌ها و فشارهای برخی از کشورها علیه ایران ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌هایی را برای ما به وجود آورد که پس از 33 سال دامنه این دشمنی‌ها نمایان است.

وی اضافه کرد: تعدادی از کشورهای غربی در تلاش هستند بر حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی ایران تأثیر بگذارند.

ذاکراصفهانی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به ویژگی‌های تاریخی و طبیعی اصفهان گفت: استان اصفهان 20 هزار اثر تاریخی را در خود جای داده و از مناظر طبیعی چشم‌نوازی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان به عنوان قطب صنعتی کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: در این استان بیش از 8 هزار واحد صنعتی بزرگ و کوچک فعالیت می‌کنند.

استاندار اصفهان افزود: بیشترین حجم آهن‌آلات، فولاد، مصالح ساختمانی و پتروشیمی در این استان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با دارا بودن بیش از 100 واحد دانشگاهی و 200 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف ظرفیت‌های خوبی را در خود جای داده است، گفت: این رشد علمی امروز ما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی محقق شده است.

ذاکراصفهانی اضافه کرد: در زمینه فناوری‌های نوین، فناوری هسته‌ای، فناوری‌های استراتژیک، بیوتکنولوژی و نانو نیز اصفهان ظرفیت‌های فراوانی دارد و علاوه بر علوم جدید هم‌چنین در بخش‌های هنرهای سنتی و باستانی نیز سرآمد استان‌های کشور است.

وی اضافه کرد: استان اصفهان این آمادگی را دارد که در زمینه‌های توسعه نرم‌افزاری و فرهنگی روابط خود با کشور مالزی را گسترش دهد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول