اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

انقلاب اسلامی تا پیروزی فلسطین دست از حمایت برنمی‌دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: فلسطین پاره تن اسلام است و انقلاب اسلامی نیز تا پیروزی نهایی از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین حمایت می‌کند.

انقلاب اسلامی تا پیروزی فلسطین دست از حمایت برنمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردوس اظهار کرد: فلسطین بالاخره به دامان اسلام برمی‌گردد و مسلمانان جهان تا نابودی اسرائیل دست از مبارزه و مقاومت برنمی‌دارند.

وی افزود: در زمان رژیم ستم‌شاهی سفارت اسرائیل در کشور ایران فعال بود که با پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل این سفارت به سفارت فلسطین تغییر موقعیت پیدا کرد.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: با تشکیل سفارت فلسطین در ایران موضع انقلاب اسلامی در دفاع از فلسطین و دشمنی با اسرائیل مشخص شد.

بابایی ماهانی‌نژاد با گرامیداشت یاد امام راحل مبتکر حرکت انقلابی روز قدس از حضور یکپارچه و باشکوه مردم شهرستان فردوس در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.

* اندوخته‌های تقوایی ماه رمضان را در طول سال نگهدارید

امام جمعه فردوس از مردم خداجو و مومن روزه‌دار خواست تا اندوخته‌های تقوایی خود از جمله انس با قرآن و مجالس مذهبی، نماز جماعت و نماز جمعه را در طول سال نگهدارند و تا با ورود به ماه رمضانی دیگر با سلاح تقوا و پرهیزگاری از آلودگی و گناه دوری کنند.

بابایی ماهانی‌نژاد به وظایف پدر و مادر در قبال فرزندان اشاره کرد و افزود: پدران وظیفه دارند که برای فرزندان خود نام نیکو انتخاب و قرآن و محبت اهل بیت ‌(ع) را در وجود آنان نهادینه کنند.

وی تصریح کرد: برای فرزندان هیچ میراثی باارزش‌تر و گران‌بهاتر از ادب نیست بنابراین خانواده‌ها باید برای تربیت دینی و اجتماعی فرزندان خود اهمیت زیاد قائل شوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول