اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

توانمند‌سازی فرزندان مهر هدف نهایی بهزیستی است

خبرگزاری فارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به هفتمین جشنواره فرهنگی – ورزشی فرزندان مهر در استان اردبیل گفت: توانمندسازی فرزندان زیر ‌پوشش بهزیستی در ابعاد مختلف هدف نهایی سازمان است.

توانمند‌سازی فرزندان مهر هدف نهایی بهزیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این پیام که دقایقی پیش و توسط وزیر سازمان بهزیستی کشور در مراسم آغاز هفتمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مهر در استان اردبیل  قرائت شد، عبدالرضا شیخ الاسلامی اظهار داشته است: برنامه‌ریزی برای دستیابی و فراهم نمودن زمینه‌های مناسب و مطلوب برای کودکان بی‌سرپرست در کنار آموزه‌های دینی و فرهنگی از جمله وظایف این سازمان محسوب می‌شود.

وی توانمند‌سازی فرزندان تحت پوشش بهزیستی در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، تربیتی، آموزشی و فرهنگی را به عنوان هدف نهایی سازمان بهزیستی اعلام و خاطرنشان کرده است: در راستای توانمند‌ی‌های مبسوط و برای ایجاد اوقات فراغتی بسیار مفید برای این فرزندان، جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی از سال 85 همه ساله به میزبانی یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود.

این پیام اهداف جشنواره را رشد و ارتقای احساس تعلق جمعی و عواطف و تفکر فردی و گروهی فرزندان ذکر کرده و آورده است: پاسخگویی به نیازهای خاص دختران و پسران در مراحل مختلف رشد و تقویت جایگاه اجتماعی فرزندان از دیگر اهداف این جشنواره‌هاست.

این پیام می‌افزاید: شناخت رشد استعدادهای فردی و بالقوه فردی فرزندان در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی، مشارکت فرزندان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی از طریق تعامل و برقراری ارتباط با دیگران،خود مدیریتی، رشد فرایند‌پذیری و اجتماعی شدن فرزندان از دیگر اهدافی است که در این جشنواره دنبال می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه آورده است: با توجه به تجارب برگزاری جشنواره‌های قبلی جشنواره امسال نیز به یاری تمام مدیران، کارشناسان و همکاران خدوم در سازمان بهزیستی، با مشارکت همه جانبه فرزندان مهر در برنامه‌های مختلف و در فضایی معنوی و صمیمی ترتیب داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شیخ‌الاسلامی در این پیام اظهار امیدواری کرده است: این جشنواره بتواند پاسخگوی نیازهای عاطفی، فرهنگی و تربیتی کودکان بی‌سرپرست سازمان از تمامی استان‌ها بوده و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات سازمان بهزیستی در خدمت به فرزندان تحت پوشش رقم بزند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول