اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر خبر داد

بهره‎برداری از 150 پروژه برق‎رسانی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت 150 پروژه برق‌رسانی با بیش از 210 میلیارد ریال اعتبار در سطح استان بوشهر به بهره‎برداری رسید.

بهره‎برداری از 150 پروژه برق‎رسانی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سیدرضا رضوی پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز کارمند اظهار داشت: در سال جاری به منظور توسعه، پایداری شبکه و برق‌رسانی به مشترکین شهری و روستایی پروژه‎های متعددی در سطح استان بوشهر انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: این پروژه‎ها هم از نظر تعداد و هم از نظر حجم و همچنین از لحاظ اعتبار هزینه شده در سطح استان در این حوزه بی‎سابقه بوده است.

رضوی ایجاد زمینه‎ها و زیرساخت‎های لازم در راستای هوشمندسازی شبکه توزیع را رویکرد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان کرد و افزود: با توجه به ارائه قابلیت‎ها و تقویت زیرساخت‎های شبکه توزیع استان بوشهر، وزارت نیرو موافقت کرده است که پروژه ملی بهره‎گیری از فراسامانه هوشمند اندازه‎گیری و مدیریت انرژی را برای نخستین بار در قالب 200 هزار اشتراک در استان بوشهر اجرا کند.

وی ادامه داد: در همین راستا این پروژه از ابتدای سال جاری و با معرفی و استقرار پیمانکار مجری آغاز شده و در دست اقدام است.

رضوی خاطر نشان کرد: شناسایی و اعلام دستکاری در کنتور و استفاده غیرمجاز از شبکه، کاهش خطای لوازم اندازه‎گیری و خطای قرائت و بهره‏برداری اقتصادی از تاسیسات توزیع از جمله مزایای اجرای این پروژه به شمار می‎رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با اجرای این پروژه تقاضای مشترک بر اساس اعمال تعرفه‎های متفاوت و متنوع مدیریت می‎شود ضمن اینکه الگوی مصرف از طریق ارائه اطلاعات به مشترک در ارتباط با میزان مصرف و قیمت برق در زمان‎های مختلف اصلاح می‎شود.

وی عدم نیاز به مراجعه و حضور مامور درب منازل مشترکین و جلوگیری از مزاحمت‎های احتمالی، ایجاد بستر مناسب برای توسعه خدمات الکترونیک، کاهش هزینه‎های قرائت، سرویس و نگهداری و قطع و وصل مشترک و اعمال محدودیت در دیماند و کاهش مصارف غیرضروری در شرایط بحرانی به منظور جلوگیری از خاموشی‎های ناخواسته را از دیگر مزایای اجرای این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول