اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان:

با احداث ورزشگاه‌های جدید به دنبال توسعه فوتبال هرمزگان هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش جوانان گفت: عملیات ساخت ورزشگاه‌های 10 هزار نفری در شهرستان‌های میناب و بندرلنگه و همچنین یک ورزشگاه در جزیره قشم آغاز شده که با تکمیل این ورزشگاه‌ها شاهد رشد بیشتر فوتبال هرمزگان خواهیم بود.

با احداث ورزشگاه‌های جدید به دنبال توسعه فوتبال هرمزگان هستیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود آرامی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان هرمزگان با اشاره به حضور باشگاه‌های هرمزگانی در سطوح مختلف فوتبال کشور، اظهار داشت: خوشبختانه امروز تیم‌های هرمزگانی در تمام رده‌های سنی در لیگ‌های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور حضور دارند که این نشان دهنده اجرای برنامه‌های مناسب برای پیشرفت فوتبال هرمزگان است.

وی بر لزوم توجه به استعدادهای فوتبال در تمام نقاط استان هرمزگان تاکید کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان طی یک سال گذشته 50 زمین فوتبال خاکی مناسب را در روستاهای مختلف هرمزگان ایجاد کرده تا استعدادهای فوتبالی در تمام مناطق مورد توجه قرار بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ادامه داد: همچنین با توجه به وجود استعدادهای فراوان در شرق استان هرمزگان تلاش می‌کنیم تا یک تیم از شهرستان میناب امسال در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور پیدا کند تا شاهد شکوفایی بیشتر ورزش فوتبال در این منطقه باشیم.

آرامی همچنین از احداث ورزشگاه‌های جدید در هرمزگان خبر داد و بیان داشت: عملیات ساخت ورزشگاه‌های 10 هزار نفری در شهرستان‌های میناب و بندرلنگه و همچنین یک ورزشگاه پنج هزار نفری در جزیره قشم آغاز شده که با تکمیل این ورزشگاه‌ها شاهد رشد بیشتر فوتبال هرمزگان خواهیم بود.

وی در ادامه وضعیت استان هرمزگان در سه رشته توپی پرطرفدار را بسیار خوب دانست و اظهار داشت: هرمزگان در حال حاضر جزو پنج استان کشور است که تیم‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال آن در لیگ‌های برتر کشور حضور دارند و رشته‌های توپی استان هرمزگان هم اکنون از وضعیت خوبی برخوردار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان همچنین از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست تا نگاه ویژه تری در راستای پیشرفت فوتبال نسبت به استان هرمزگان داشته باشند. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول