اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی:

مدرسه راهنمایی روستای دستگرد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی از افتتاح مدرسه راهنمایی روستای دستگرد با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد.

مدرسه راهنمایی روستای دستگرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا بیکی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از مدرسه راهنمایی روستای دستگرد با بیان اینکه این مدرسه با اعتباری بالغ بر 105 میلیون تومان اجرایی شده است، اظهار کرد: از این مبلغ 50 درصد توسط خیری که در همین روستا بوده تامین شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه این پروژه در چهار کلاس درس اجرا شده است، افزود: امید است دانش‌آموزان با درس خواندن در این مدرسه‌ها بتوانند گام مهم و موثری برای ایران اسلامی بردارند.

بیکی تصریح کرد: تعمیر و تجهیز مدارس از برنامه‌های مهم اداره‌ کل نوسازی بوده که شامل تعمیر سیستم‌های حرارتی و برودتی و تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس است.

وی با اشاره به اقدامات خیران مدرسه‌ساز گفت: براساس درخواست و نیات خیران اداره ‌کل نوسازی مدارس اقدام به ساخت، تعمیر یا تجهیز مدرسه می‌کند.

همچنین در ادامه این مراسم مجتمع آموزشی روستای دستگرد نیز کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این طرح از محل مصوبات سفر هیئت دولت توسط وزیر آموزش و پرورش به این روستا بوده است، گفت: این پروژه نیز برای اجرا نیازمند حمایت مالی خیران است.

بیکی با بیان اینکه این مجتمع هم‌اکنون در شش کلاس و در فاز آموزشی آغاز می‌شود، افزود: همچنین پیش‌بینی سالن‌های چند منظوره و سایر فضاهای جانبی نیز در این مجتمع طراحی می‌شود و این پروژه برای اجرا به 400 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول