اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه بزرگ دولت مهر

رکورد مسکن مهر 100 درصد ایرانی در زنجان ثبت شد

خبرگزاری فارس: رکورد مسکن مهر 100 درصد ایرانی در نمایشگاه بزرگ دولت مهر زنجان ثبت شد.

رکورد مسکن مهر 100 درصد ایرانی در زنجان ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، مسکن مهر به عنوان یک محصول 100 درصد ایرانی توسط مهندس فروزنده دهکردی معاون پارلمانی رئیس جمهور، در کتاب ثبت رکوردهای تولید ملی به ثبت رسید.

کتاب ثبت رکوردهای تولید ملی، در ابعاد 50 در 70 طراحی و تهیه شده که پس از ثبت رکوردهای تولید ملی در آن، به دفتر مقام معظم رهبری و نهاد ریاست جمهوری اهداء خواهد شد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در حاشیه نمایشگاه بزرگ دولت مهر در این‌باره گفت: با اجرای طرح عظیم مسکن مهر در کشور، علاوه بر دانش و فناوری و تجربه مدیران و متخصصان ایرانی در تولید انبوه مسکن، استفاده از محصولات و تجهیزات ایرانی در ساخت خانه‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

حافظ باباپور افزود: استان زنجان نیز که از همان سال‌های نخستین اجرای طرح مسکن مهر، به عنوان پیشتاز استان‌های کشور در پیشبرد این طرح، شناخته شد، توجه بیشتری به استفاده از تولیدات داخلی در ساخت واحدهای مسکونی معطوف نمود.

وی با اظهار خرسندی از موفقیت استان در اجرای این طرح گفت: خوشبختانه امسال به لطف الهی و در سایه دولت مهر و با تدابیر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و حمایت مجدانه استاندار زنجان و همکاری جمع کثیری از مدیران، کارشناسان، مهندسان و فعالان ساخت مسکن، با بهره‌برداری از 52 هزار واحد مسکونی مهر، نخستین جشن مسکن مهر کشور در استان زنجان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: استان زنجان افتخار دیگری نیز در عرصه ساخت و ساز مسکن به دست آورد و آن ساخت مسکن مهر با کیفیت، مدرن و زیبایی است که تمام مصالح، لوازم و تجهیزات به کار رفته در آن از سفت‌کاری تا نازک‌کاری و تزئینات و نصب تجهیزات، تماماً ساخت تولیدکنندگان کشور است و می‌توان آن را «خانه ایران» نامید.

وی ادامه داد: افتخار داریم اعلام کنیم که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، استان زنجان توانست واحدهای مسکونی مهر 100 درصد ایرانی بسازد.

خاطرنشان می‌سازد پس از ثبت مسکن مهر به عنوان بزرگترین رکورد تولید ملی، این کتاب توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و همچنین نمایندگان زنجان در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولین استانی دیگر امضا و ممهور شده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول