اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور:

بیش از 3 هزار داوطلب در هلال احمر نیشابور سازماندهی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور گفت: 3 هزار و 530 داوطلب خدمت در هلال‌احمر در زمینه‌های امداد همگانی، امداد مقدماتی، دوره‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات و سوانح آموزش دیده و سازماندهی شده‌اند.

بیش از 3 هزار داوطلب در هلال احمر نیشابور سازماندهی شدند

محمد دامنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری هلال‌احمر نیشابور در سال‌های اخیر گام مهمی در ارتقای کمی و کیفی امدادرسانی بوده است.

وی با اشاره به افزوده شدن یک دستگاه خودرو نجات به هلال احمر نیشابور، افزود: کارآیی این خودرو  که دارای امکانات ست نجات هیدورلیک، فک و جک تلسکوپی، تجهیزات امداد کوهستان، دکل برق به ارتفاع چهار متر از سطح زمین، تجهیزات سبک و نیمه سنگین است در حوزه امداد و نجات نیشابور و کمک به آسیب دیدگان بسیار مهم است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور گفت: 3 هزار و 530 داوطلب خدمت در هلال‌احمر در زمینه‌های امداد همگانی، امداد مقدماتی، دوره‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات و  سوانح آموزش دیده و سازماندهی شده‌اند.

دامنجانی یادآور شد: در سال گذشته و امسال دو کارگاه استانی ویژه آموزش و بازآموزی نجات در کوهستان به میزبانی نیشابور برگزار شد که در آن 125 عضو افتخاری جمعیت هلال‌ احمر خراسان‌رضوی با آخرین آموزش‌های روز آشنا شدند.

وی با اشاره به دو تجربه موفق هلال‌احمر نیشابور در امدادرسانی زلزله نیشابور و سیل بوژمهران، آموزش نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هلال‌احمر در شرایط اضطراری و بحران‌ها دانست.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول